Gå til innhold

Billigst frisør i Bergen

Gjest Inga med det lange håret

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skulle ha klippet tuppene på håret mitt snarest, i Bergen. Hvor kan jeg få klippet billigst i Bergen?

Gjest studentmamma
Skrevet

Det finnes jo mange "innvandrer" frisørsalonger, og de er jo billige. Aner ikke hvordan resultatet blir. Vil tro at det er forskjell på pris på frisører i sentrum og lenger borte fra sentrum. Jeg har brukt en frisørsalong i Helleveien til å klippe sønnen min. Vet ikke hva den heter, men den ligger i samme bygg som Rimi.Koster fra 160 kr for klipp.

Skrevet

Det finnes jo mange "innvandrer" frisørsalonger, og de er jo billige. Aner ikke hvordan resultatet blir. Vil tro at det er forskjell på pris på frisører i sentrum og lenger borte fra sentrum. Jeg har brukt en frisørsalong i Helleveien til å klippe sønnen min. Vet ikke hva den heter, men den ligger i samme bygg som Rimi.Koster fra 160 kr for klipp.

Ja, riktig, skal sjekke. Takk for svar. Bruker vanligvis bare mamma, det er bare hun som får lov å klippe håret mitt. Hun er ikke frisør, men hun er den eneste som klipper håret mitt sånn jeg liker det, hehe. Nå er ikke hun i samme by som meg for øyeblikket, så da får jeg bare koste på meg litt da..

Ble sønnen din fin da?

Skal sjekke ut det stedet du mente. Tusen takk :-)

Gjest studentmamma
Skrevet

Ja, riktig, skal sjekke. Takk for svar. Bruker vanligvis bare mamma, det er bare hun som får lov å klippe håret mitt. Hun er ikke frisør, men hun er den eneste som klipper håret mitt sånn jeg liker det, hehe. Nå er ikke hun i samme by som meg for øyeblikket, så da får jeg bare koste på meg litt da..

Ble sønnen din fin da?

Skal sjekke ut det stedet du mente. Tusen takk :-)

Ja, han ble veldig fin. Har ikke klipt meg selv der ennå, men har planer om å gjøre det. Det er mamma som klipper meg også, forresten. Lenge til jeg treffer henne, så nå blir det sikkert frisørbesøk på meg også. Den frisørsalongen jeg snakker om er ikke noe fancy, men gutten min ble iallefall veldig fin.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...