Gå til innhold

Flott kropp eller pent ansikt - hva er viktigst?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva legger dere mest vekt på hos det motsatte kjønn?

Kan en flott kropp veie opp for et middels utseende? Eller er det viktigere med et pent ansikt, enn at kroppen er "perfekt"?

Selvfølgelig forutsetter jeg at de fleste legger mest vekt på sjarm og personlighet, men synes artig å vite hva dere anser som viktigst ved et førsteinntrykk.

Lurer også på om det er forskjell på menn og kvinner her??

Skrevet

Jeg synes et pent ansikt er tusen ganger viktigere enn en "perfekt" kropp.

Jeg legger størst vekt på øynene. De skal være svært pene for at jeg skal fatte interesse.

Overfladisk? Ja, kanskje litt, men det er sannheten.

Skrevet

Jeg synes et pent ansikt er tusen ganger viktigere enn en "perfekt" kropp.

Jeg legger størst vekt på øynene. De skal være svært pene for at jeg skal fatte interesse.

Overfladisk? Ja, kanskje litt, men det er sannheten.

Jeg er forresten kvinne.

Skrevet

Jeg tror ansiktet er det viktigste for førsteinntrykket, det handler kanskje mindre om ansiktstrekkene og mer om mimikk, blikkontakt og sånt..

Skrevet

Jeg synes det er vanskelig å svare på, for jeg må nok like både ansikt og kropp hvis jeg skal tenne. Ingen av delene må være såkalt perfekte, langt i fra, men jeg må føle meg tiltrukket av ham.

Og så må han være høyere og kraftigere enn meg. Jeg tenner ikke på små og/eller spinkle mannfolk.

Skrevet

For meg er ansiktet på en måte en del av kroppen, og det blir helt unaturlig å skille mellom disse på en slik måte.

Utseendemessig er det helheten som betyr noe, og ikke enkeltelementer - selv om det er visse ting som f.eks øyne, smilet og rumpe som er noe av det som jeg først legger merke til:-)

Skrevet

For meg er ansiktet på en måte en del av kroppen, og det blir helt unaturlig å skille mellom disse på en slik måte.

Utseendemessig er det helheten som betyr noe, og ikke enkeltelementer - selv om det er visse ting som f.eks øyne, smilet og rumpe som er noe av det som jeg først legger merke til:-)

Betyr det at en litt for brei rumpe ikke har noen betydning sålenge øynene og smilet er på plass??

Skrevet

Betyr det at en litt for brei rumpe ikke har noen betydning sålenge øynene og smilet er på plass??

Hva som er en brei rumpe er helt avhengig av øynene som ser.

For meg er som sagt helheten viktig. Og er det mange "smådeler" som er bra, så trekker det helheten opp. Er det mange "smådeler" som jeg ikke setter fullt så stor pris på, så trekker det helheten ned.

Av de kjærester jeg har hatt så har ingen noensinne vært 100% perfekt rent kroppslig (men jeg er veldig kresen:-).

Men det spiller overhode ingen rolle, for det er helheten som teller - og jeg henger meg aldri opp i bagateller.

Skrevet

Absolutt. Forresten er breie romper på kvinner bare fint :-)

På menn blir det litt annerledes, ser kanskje litt rart ut med J.Lo rompe når man er mann ;p

ShitDiddelyDo
Skrevet

For førsteinntrykket er det nettopp en persons sjarm og utstråling som betyr mest for meg. Det er mulig jeg overvurderer meg selv, men jeg føler jeg ser veldig fort hvordan personen bak utseendet faktisk er. Jeg har ikke tatt feil så mange ganger.

Siden jeg finner sjarm så viktig må det vel også bety at ansiktet betyr mest for meg - og da spesielt øynene.

Men jeg verdsetter naturligvis en flott kropp også, uten at jeg kan sette ord på hva en "flott kropp" er. Noen kler å være veltrente, mens andre kler noen kilo "for mye".

Skrevet

Jeg ser nok mer på kroppen under haka enn over tror jeg. Har egentlig ikke tenkt så mye på det før....

Har en beskjent som har et middels pent ansikt men en 100% perfekt kropp (i mine øyne:-), og det er ikke vanskelig å se på den kroppen!!!

Skrevet

Ansiktet tror jeg?

Kom til å tenke på noe da jeg så overskriften. Jeg og min mann kom kjørende og fikk se ei jente (bakfra) stå ved veikanten. Smal og med stilige klær og langt slett hår. Da hun snudde seg mot oss utbrøt vi HÆ!! begge to. Dette var ei dame på rundt 60år!! Har aldri sett maken. Hun var ikke glatt i ansiktet kan man si...

Enkelte kan skremme faen på flat mark, det kunne hun klart.

Jeg håper jeg holder meg unna ungdomsklærne når jeg blir oppi de årene. :)

Skrevet

For førsteinntrykket er det nettopp en persons sjarm og utstråling som betyr mest for meg. Det er mulig jeg overvurderer meg selv, men jeg føler jeg ser veldig fort hvordan personen bak utseendet faktisk er. Jeg har ikke tatt feil så mange ganger.

Siden jeg finner sjarm så viktig må det vel også bety at ansiktet betyr mest for meg - og da spesielt øynene.

Men jeg verdsetter naturligvis en flott kropp også, uten at jeg kan sette ord på hva en "flott kropp" er. Noen kler å være veltrente, mens andre kler noen kilo "for mye".

I second that

Skrevet

Jeg tenker som så: ansiktet er konstant, men kroppen kan man forme en god del ved hjelp av mat og trim.

Skrevet

Ansiktet er nok det som teller mest. Men for at jeg skal falle for han bør han ha en relativt ok kropp også :)

Skrevet

Ansiktet. Men ser kroppen lite bra ut (om han har bikket 200 kg. liksom) er sjelden aniktet pent heller.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...