Gå til innhold

Antall dager i eggløsning

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor mange dager er vanlig å ha eggløsning? 2? 3? Folk sier så mye forskjellig.

Hvordan merker _du_ at du har eggløsning? Synes så mange kvinner har helt ulike tegn på eggløsning.

Gjest Helledussen
Skrevet

Aner ikke det med dager...men jeg blir mer sårbar i humør, mer øm i bryster og noe vondt i underliv....festlig å ha sex når man har vondt i underliv...:-/

Skrevet

Kun i perioden jeg hadde kopperspiral, har jeg kjent noe til eggløsningen. Jeg fikk stikkende vondt i ene siden av magen, det varierte fra mnd til mnd hvilken side. Og så ble det veldig ømt og vondt i nedre del av magen.

Det varte ca ett døgn.

Skrevet

Aner ikke det med dager...men jeg blir mer sårbar i humør, mer øm i bryster og noe vondt i underliv....festlig å ha sex når man har vondt i underliv...:-/

Hva med "eggehvite"?

Skrevet

Selve eggløsningen er vel ikke mer enn et par timer kanskje?

Men jeg merker godt når jeg har den, dvs. noen ganger bedre enn andre. :o) Noen perioder har jeg en enorm sexlyst fra 3 dag i mensen og stadig stigende frem til eggløsningen er over. Økt slimproduksjon nedentil den siste lille uka før og en stikkende smerte i den ene eggstokken noen timer ved eggløsning.

Andre perioder merker jeg mindre.

Skrevet

Selve eggløsningen er vel ikke mer enn et par timer kanskje?

Men jeg merker godt når jeg har den, dvs. noen ganger bedre enn andre. :o) Noen perioder har jeg en enorm sexlyst fra 3 dag i mensen og stadig stigende frem til eggløsningen er over. Økt slimproduksjon nedentil den siste lille uka før og en stikkende smerte i den ene eggstokken noen timer ved eggløsning.

Andre perioder merker jeg mindre.

Jeg tenkte kanskje at man hadde eggløsning de dagene man har sånn "eggehvite"..?

Skrevet

Jeg tenkte kanskje at man hadde eggløsning de dagene man har sånn "eggehvite"..?

Nja... Mange opplever økt produksjon og seigere utflod opptil en ukes tid før eggløsning, men selve eggløsningen er fort unnagjort og egget er mottagingsdyktig for sperma i ca. ett døgn.

Skrevet

Nja... Mange opplever økt produksjon og seigere utflod opptil en ukes tid før eggløsning, men selve eggløsningen er fort unnagjort og egget er mottagingsdyktig for sperma i ca. ett døgn.

Å, er det sånn det er. Ha ha, dette burde jeg egentlig kunne, men men :-) Jeg gikk ut fra at så lenge man hadde sånn eggehvitegørr så hadde man eggløsning. Greit å vite ;-)

Gjest Helledussen
Skrevet

Hva med "eggehvite"?

den forsto jeg faktisk ikke...

Gjest Helledussen
Skrevet

den forsto jeg faktisk ikke...

har skjønt det nå..leste resten av tråden.. :-) Jeg har ikke så mye sånn eggehvite, så tror ikke det har så me med eggløsning å gjøre..

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...