Gå til innhold

Hvilke kjendiser synes du er de peneste og styggeste?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mens jeg er i det overfladiske hjørnet.. velg en mann og en kvinne som du synes er de peneste og styggeste i kjendisverdenen.

Min mening:

Peneste mann: Orlando Bloom

Peneste kvinne: Jennifer Lopez

Styggeste mann: Hugh Grant

Styggeste kvinne: Cameron Diaz

..og hvorfor i alle dager har Beyoncé Knowles begynt å herme etter Jennifer Lopez?? Det virker jo som hun har gått helt inn for å se akkurat ut som henne. For en idiot. Ingen kan se ut som J.Lo, bortsett fra henne selv.

Hvorfor jeg henger meg opp i alt dette? Ja, det kan du lure på..

ShitDiddelyDo
Skrevet

Peneste: Scarlet Johannesen.

Mest ufine: Pia Haraldsen.

Skrevet

Finest dame:Nicole Kidman

Finest mann: Wentworth Miller(dussedassen fra Prison Brake)

Hmm stygge kjendiser..

Jeg ser ikke det vakkre i Angelina Jolie, heller ikke Leonardo DiCaprio- men direkte stygge er de jo ikke...

Skrevet

Hmmm, jeg føler meg også litt overfladisk i dag, kjenner jeg ;o)

Peneste mann - uten tvil Robbie Williams (og før noen får lyst til å ile til for å fortelle at han er homofil, så kan jeg bare fortelle at det bryr meg nada. Skal bare hvile øynene på ham uansett ;o) ).

Peneste dame: Vanessa Anne Hudgens.

Styggeste mann er i alle fall ikke!!! Hugh Grant. Hvordan i alle dager kan du mene det?? Styggeste mann må bli han som spilte i Nord og sør, hva er det nå han heter?? Patrick Swayze. Fysj!

Styggeste dame? Tory Spelling er en god kandidat.

Skrevet

Hehe, jeg tok tilfeldigvis en titt innom TV1000 isted. Der så jeg slutten av en gammel film med Orlando Bloom i hovedrollen. Der så han bare pinglete, bleik og rar ut. Skikkelig nerdete krølltopp ;-)

Skrevet

Du kan da ikke mene at nydelige, sexy, sensuelle og sjarmerende Cameron Diaz er stygg?

Skrevet

Beklager, jeg glemte meg bort et sekund. Angelina Jolie må være den styggeste jeg vet om. Hvorfor? Nja, på grunn av leppene, det spastiske ansiktet og "se på meg"-faktene.

Da er ikke Cameron Diaz så fryktelig ille likevel, selv om jeg aldri har sett skjønnheten i henne.

Gjest The eye of the beholder...
Gjest batteri
Skrevet

Peneste: Scarlet Johannesen.

Mest ufine: Pia Haraldsen.

peneste kvimnelige: Scarlett J

styggeste:Paris Hilton

peneste mann: Han som spiller Jess i Gilmore girls

styggeste:usikker...!

Gjest ButHonestly!
Skrevet

Hvorfor i all verden inkluderer du ingen NORSKE?

Eller svenske? Eller skotske? Botswanske? Hm?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...