Gå til innhold

Oppblåst ved menstruasjon

Gjest Oppblåst ved menstruasjon

Anbefalte innlegg

Gjest Oppblåst ved menstruasjon
Skrevet

Andre som føler seg veldig oppblåst dagene før og under menstruasjonen? Jeg går også gjerne opp i vekt i den perioden. Andre som gjør det? Noen som vet hvorfor også?

Fortsetter under...

Skrevet

Problemet ved oppblåst mage, løser du enkelt ved å løfte på skinka og la det stå til :-D

Skrevet

Problemet ved oppblåst mage, løser du enkelt ved å løfte på skinka og la det stå til :-D

Haha, jeg ser deg for meg ;)

Vil ikke akkurat si at jeg plages med luft, men blir oppsvulmet. Kanskje jeg må løfte skinka ut til skoene og ut i bevegelse? :)

Gjest Calóni
Skrevet

Ei jeg kjenner går opp 7 kilo hver gang hun har mensen. Veldig kinkig ettersom hun driver med kampsport. Det er litt dumt å melde seg opp i -70, for så å komme på stevnedagen og veie 75 kilo pga mensen..:P

Skrevet

Ei jeg kjenner går opp 7 kilo hver gang hun har mensen. Veldig kinkig ettersom hun driver med kampsport. Det er litt dumt å melde seg opp i -70, for så å komme på stevnedagen og veie 75 kilo pga mensen..:P

7 kg?! Wow.

Annonse

Gjest Calóni
Skrevet

7 kg?! Wow.

Jepp. Det er lenge siden jeg snakket med henne nå. Hun vurderte å fortelle det til legen sin, men jeg vet ikke om hun gjorde det. 7 kilo vann eller hva det nå er for noe hun lagrer inni seg på den tiden er ganske mye, ja :S

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...