Gjest Oppblåst ved menstruasjon Skrevet 26. oktober 2006 Skrevet 26. oktober 2006 Andre som føler seg veldig oppblåst dagene før og under menstruasjonen? Jeg går også gjerne opp i vekt i den perioden. Andre som gjør det? Noen som vet hvorfor også? 0 Siter
Glimtipper Skrevet 26. oktober 2006 Skrevet 26. oktober 2006 Vannansamling i kroppen. Helt normalt 0 Siter
Moraki Skrevet 26. oktober 2006 Skrevet 26. oktober 2006 Problemet ved oppblåst mage, løser du enkelt ved å løfte på skinka og la det stå til :-D 0 Siter
Gjest pekka Skrevet 26. oktober 2006 Skrevet 26. oktober 2006 Problemet ved oppblåst mage, løser du enkelt ved å løfte på skinka og la det stå til :-D Haha, jeg ser deg for meg Vil ikke akkurat si at jeg plages med luft, men blir oppsvulmet. Kanskje jeg må løfte skinka ut til skoene og ut i bevegelse? 0 Siter
Gjest Calóni Skrevet 26. oktober 2006 Skrevet 26. oktober 2006 Ei jeg kjenner går opp 7 kilo hver gang hun har mensen. Veldig kinkig ettersom hun driver med kampsport. Det er litt dumt å melde seg opp i -70, for så å komme på stevnedagen og veie 75 kilo pga mensen.. 0 Siter
Lillemus Skrevet 26. oktober 2006 Skrevet 26. oktober 2006 Ei jeg kjenner går opp 7 kilo hver gang hun har mensen. Veldig kinkig ettersom hun driver med kampsport. Det er litt dumt å melde seg opp i -70, for så å komme på stevnedagen og veie 75 kilo pga mensen.. 7 kg?! Wow. 0 Siter
Gjest Calóni Skrevet 26. oktober 2006 Skrevet 26. oktober 2006 7 kg?! Wow. Jepp. Det er lenge siden jeg snakket med henne nå. Hun vurderte å fortelle det til legen sin, men jeg vet ikke om hun gjorde det. 7 kilo vann eller hva det nå er for noe hun lagrer inni seg på den tiden er ganske mye, ja :S 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.