Gå til innhold

Ville du gått på trening

Anbefalte innlegg

Gjest littlesick
Skrevet

hvis du var forkjølet? Vondt i hals,hodet og tett i nesen. Vil det bare gjøre vondt verre? Har vært sånn i noen dager nå.

Gjest staedtler
Skrevet

Du tar det med ro til du er frisk, og så starter du moderat på igjen.

Skrevet

Imunforsvaret ditt er nå ikke på topp, og dersom du trener hardt vil det blir ytterligere svekket.

Så stå over hard trening. Om du skal gjøre noe må du holde deg til moderat/forsiktig trening. F.eks. å gå en tur.

Skrevet

Ikke gjør det!

Jeg har vært forkjøla nå en drøy uke, men tenkte jeg ville føle meg bedre etter en treningsstund.

(Trener på helsestudio med tilrettelagt trening pga handicap)

Det gikk heller dårlig, etter vel halve programmet ble det mørkt gitt:-) Gikk i gulvet så det plystra...

Så for meg var ikke det noe lurt, og fikk beskjed om å ikke vise meg der før hue var tomt for snørr :-):-)

Gjest littlesick
Skrevet

Ikke gjør det!

Jeg har vært forkjøla nå en drøy uke, men tenkte jeg ville føle meg bedre etter en treningsstund.

(Trener på helsestudio med tilrettelagt trening pga handicap)

Det gikk heller dårlig, etter vel halve programmet ble det mørkt gitt:-) Gikk i gulvet så det plystra...

Så for meg var ikke det noe lurt, og fikk beskjed om å ikke vise meg der før hue var tomt for snørr :-):-)

Huff da!Høres ikke bra ut!Da dropper jeg trening til jeg er kommet ovenpå igjen.Håper ikke det er mange dagene til!

Skrevet

Huff da!Høres ikke bra ut!Da dropper jeg trening til jeg er kommet ovenpå igjen.Håper ikke det er mange dagene til!

Som regel er dette noe som regulerer seg selv. Er man syk, har man vel ikke lyst til å trene heller.

Jeg har flere ganger løpt av meg begynnende forkjølelse og kribling i halsen, men er jeg skikkelig syk, står jeg over.

Gjest staedtler
Skrevet

Som regel er dette noe som regulerer seg selv. Er man syk, har man vel ikke lyst til å trene heller.

Jeg har flere ganger løpt av meg begynnende forkjølelse og kribling i halsen, men er jeg skikkelig syk, står jeg over.

"Jeg har flere ganger løpt av meg begynnende forkjølelse og kribling i halsen"

Det vet du ikke.

Skrevet

"Jeg har flere ganger løpt av meg begynnende forkjølelse og kribling i halsen"

Det vet du ikke.

Å jo da. Ubehaget er der når jeg starter og har forsvunnet når jeg er i mål.

Gjest staedtler
Skrevet

Å jo da. Ubehaget er der når jeg starter og har forsvunnet når jeg er i mål.

Pøh.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...