Moraki Skrevet 26. oktober 2006 Skrevet 26. oktober 2006 Hæ? Det er da bra å kunne sende kåte sms til hverandre vel, det blir jo som litt av forspillet det på en måte. Det er ikke stusselig i det hele tatt, syns tvert imot det er en god ide jeg. Altfor mange glemmer ut å gjøre sånne ting, og ender opp med å skulle ha sex av gammel vane. Sånne ting som f eks å sende kåte meldinger til hverandre spriter jo bare opp sexlivet. Jaaaada, det var ikke _det_ jeg sa. Jeg leste ut fra innlegget at de ikke kunne ha det hyggelig _uten_ disse sexmeldingene, og at derfor bare ble et slags "kom og knull meg"-forhold.. Det var sånn jeg forsto det. Det er selvfølgelig helt greit, og fint, at folk kan sende hverandre sånt som en varietet i forholdet. 0 Siter
amber sun Skrevet 26. oktober 2006 Skrevet 26. oktober 2006 Jaaaada, det var ikke _det_ jeg sa. Jeg leste ut fra innlegget at de ikke kunne ha det hyggelig _uten_ disse sexmeldingene, og at derfor bare ble et slags "kom og knull meg"-forhold.. Det var sånn jeg forsto det. Det er selvfølgelig helt greit, og fint, at folk kan sende hverandre sånt som en varietet i forholdet. Ok, da misforsto jeg deg bare. :-) 0 Siter
Mary Poppins Skrevet 26. oktober 2006 Skrevet 26. oktober 2006 Hæ? Det er da bra å kunne sende kåte sms til hverandre vel, det blir jo som litt av forspillet det på en måte. Det er ikke stusselig i det hele tatt, syns tvert imot det er en god ide jeg. Altfor mange glemmer ut å gjøre sånne ting, og ender opp med å skulle ha sex av gammel vane. Sånne ting som f eks å sende kåte meldinger til hverandre spriter jo bare opp sexlivet. Såååå enig!!! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.