Gjest Nei Skrevet 26. oktober 2006 Skrevet 26. oktober 2006 Kjenner meg veldig tom for tiden. Den ene dagen er lik den andre. Jeg står og lager middag og plutselig kommer tårene. Føler at det er bare krav og mas rundt meg. Egentlig ikke mer enn vanlig, men det tar på en måte aldri slutt. Jeg vet at jeg har all mulig grunn til å være fornøyd med livet mitt. Jeg har en flott familie og en jobb jeg trives i. Man kan ikke ha det bedre og fornøyd er jeg også, stort sett. Men ikke nå. Nå er jeg så lei av de daglige rutinene, lei av sykehustimer, foreldremøter, konferansetimer, planleggingsdager som aldri passer. Lei av å få ting til å gå i hop og jeg ser ingen ende på det heller. Aldri noe tid for meg selv. Har hatt en fin ferieuke for meg selv og fikk slappet av, men maset hjemme føles bare enda større etter ferien. Jeg har sagt nei til å øke stillingsprosenten min og jeg føler meg slem, dårlig og uglesett. Hadde jeg blitt spurt for noen uker siden, hadde jeg sikkert sagt ja. Nå er jeg deppa over at jeg sa nei og hadde jeg sagt ja, hadde jeg vært deppa da også. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.