Gå til innhold

Irriterende... og lite interessant!! :O)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jepp, jeg kjeder meg.. noe helt vanvittig og da henger man seg opp i ting! Irriterer meg grenseløst over de nye reklamene på vg nett (mulig fler steder) Når man scroller nedover "vokser" reklamen!!

Gjest Lillemarsipangris
Skrevet

Og jeg irriterer meg over at det ikke kan være sommer hele året.

:o)

Skrevet

Og jeg irriterer meg over at det ikke kan være sommer hele året.

*gliiis* kunne ikke si meg mer enig! Sommer i stua her.. fyra så det sikkert er 25 grader her inne.!!

Skrevet

Enig! Og når man kommer nedenfor så spretter hele siden lenger opp igjen så man mister en liten bit og må scrolle oppover igjen.

Skrevet

Enig! Og når man kommer nedenfor så spretter hele siden lenger opp igjen så man mister en liten bit og må scrolle oppover igjen.

Ja.. jeg må inrømme at jeg blir litt forvirra.. (tenkte egentlig jeg skulle holde det for meg selv, men har det med å spytte ut.. :P)

Gjest Lillemarsipangris
Skrevet

*gliiis* kunne ikke si meg mer enig! Sommer i stua her.. fyra så det sikkert er 25 grader her inne.!!

Drømmen hadde vært å ha et feriehus i varmere strøk.

*Sukk*

Skrevet

Drømmen hadde vært å ha et feriehus i varmere strøk.

*Sukk*

mmm.. det er planen på mine eldre dager! Er endel vintere igjen til det men! *drømme*

Gjest Lillemarsipangris
Skrevet

mmm.. det er planen på mine eldre dager! Er endel vintere igjen til det men! *drømme*

Min plan også, faktisk!

Skrevet

Min plan også, faktisk!

Veeeldig god plan!! :D

Skrevet

Helt enig!!! Det er driiiitirriterende...

Takk:D

Gjest Lillemarsipangris
Skrevet

Veeeldig god plan!! :D

Egon, vi har en plan!

;OD

Gjest Lillemarsipangris
Skrevet

Genialt!!! :o)

Ja, og hvis vi raner en bank, kan vi flytte til varmere strøk _før_ vi blir gamle (og kanskje skrøpelige..)

;O)

Skrevet

Ja, og hvis vi raner en bank, kan vi flytte til varmere strøk _før_ vi blir gamle (og kanskje skrøpelige..)

;O)

Eller kanskje bare selge huset og dra...!

Gjest Lillemarsipangris
Skrevet

Eller kanskje bare selge huset og dra...!

Ja, hvis du har et hus å selge.

_Så_ heldig er dessverre ikke jeg..

Send et kort, da!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...