Gå til innhold

Har dere hatt mange hull i tennene?

Anbefalte innlegg

Gjest theoline
Skrevet

Jeg har tre venninner på over 30 år med null hull, imponerende!!

Jeg har hatt 7, lenge siden jeg har hatt hull nå, men må holde ved like de jeg har, desverre!

Og i dag datt det ut en bit av en amalgan plombering, lengst bak i munnen, så nå må jeg nok ringe tannlegen *grøss*

Blir vel en tusing det sikkert...

Gjest noen hull ja
Skrevet

Jeg har hatt mange, men noen har bedre tenner enn andre...

Skrevet

Jeg har fyllinger i bøtter og spann, sa den siste tannlegen. Har i allefall ikke særlig tannlegeskrekk lengre:-)

Skrevet

Mange, jeg er oppvokst før fluor. Hadde fluorskylling på skolen en gang i året ;o)

Skrevet

Er mellom 30 og 40 og null hull!

Å, du har gått glipp av masse spennende borring!

Skrevet

Er mellom 30 og 40 og null hull!

Alderen er mellom 30 og 40 :)

Skrevet

Å, du har gått glipp av masse spennende borring!

Ja jeg føler virkelig at jeg har gått glipp av de helt store smertene på den fronten :)

Skrevet

Ja jeg føler virkelig at jeg har gått glipp av de helt store smertene på den fronten :)

hehe

nøffgakkmøbææ
Skrevet

jeg har gener for hull+trang plass, og et besøk ble på 10 000 kr for 4 år uten tannlege....

ett år etter, sist besøk, ble det 2000 kr.

er revnende likegyldig om jeg er ekstra nøye på tannhygiene, hullene kommer uansett og det har de allid gjort.

Gjest Shira12
Skrevet

Har hatt mange mange hull dessverre.

Har svake tenner, men holder det sånn noenlunde i sjakk med grundig pussing, fluor, og ekstra besøk hos tannlegen.

Skrevet

Har halde nullen ni ein 25 års tid eg også.

Eg hadde ei melketann med 3 hol i, pluss eit hol i to andre, tilsaman 5 om eg ikkje hugsar feil. Det siste kom vel i første eller andre klasse, så etter at melketennene forsvant har det vore kvitt og fint i perleraden og det har vore null hull sidan det. Og det er eg ganske så nøgd med, faktisk :-D

Skrevet

2 hull.

Et pittelite ett når jeg var 14.

Og ett i en visdomstann som jeg ikke så lenge siden trakk.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...