Gå til innhold

"Nødutløsningsknapp" for CD/DVD?

Anbefalte innlegg

Gjest Calóni
Skrevet

Noen ganger, når jeg brenner en CD eller DVD, så hender det at Nero henger seg opp. Sånn som i stad, så kom den aldri lenger enn 1%, og det går ikke an å trykke på cancel, og jeg må bruke ctrl+alt+del. Når jeg har gjort det, så får jeg ikke løst ut dvd'en. Er det noen andre måter å gjøre det på enn å ta omstart av maskinen? En slags nødutløsningsmekaniske av noe slag?

Det er selvsagt ikke noe problem for meg nå å starte maskinen på nytt, men siden dette har skjedd flere ganger (ikke ofte, men flere ganger før), så hadde det vært greit å vite om det fantes en måte å gjøre det på...

Skrevet

Er det ikke et bittelite hull der som du kan dytte en nål inn i? Det har jeg lært av en annen doler ;o)

Gjest Calóni
Skrevet

Er det ikke et bittelite hull der som du kan dytte en nål inn i? Det har jeg lært av en annen doler ;o)

Jaggu...det gikk! Takk, takk! :)

Skrevet

Alle som har drevet med hardware en stund har en binders, strukket og bøyd til praktisk form, liggende på skrivebordet, til det formålet :-)

"........................................"

Gjest Calóni
Skrevet

Alle som har drevet med hardware en stund har en binders, strukket og bøyd til praktisk form, liggende på skrivebordet, til det formålet :-)

Ah. Binders, seff! Jeg som gikk på nålejakt :P

Skrevet

Bare hyggelig, som sagt, jeg har lært det på dol.

Gjest Calóni
Skrevet

Dessuten strider det i mot all barnelærdom, det å stikke en metallting inn i et lite hull i en elektrisk gjenstand.

Skrevet

Dessuten strider det i mot all barnelærdom, det å stikke en metallting inn i et lite hull i en elektrisk gjenstand.

Hva slags kjip barnelærdom er det du har fått, da? Jeg var ikke gamle karen da fattern ga meg en defekt miksmaster og en skrutrekker :-)

Gjest Calóni
Skrevet

Hva slags kjip barnelærdom er det du har fått, da? Jeg var ikke gamle karen da fattern ga meg en defekt miksmaster og en skrutrekker :-)

Skrutrekker og defekt er greit. Men på et eller annet tidspunkt var det noen som hylte idet jeg sto med gaffelen og skulle fiske opp brødskiva mi fra brødristeren, husker jeg.

Skrevet

Skrutrekker og defekt er greit. Men på et eller annet tidspunkt var det noen som hylte idet jeg sto med gaffelen og skulle fiske opp brødskiva mi fra brødristeren, husker jeg.

Overbskyttende foreldre :-)

"....................................."

Gjest Lett svidd SoriaMoria
Skrevet

Ah - det gode gamle brødrister-og-gaffel-trikset, jah! DET har jeg testa.... en "sjokkerende" opplevelse kan man trygt si... ;)

(Nei, jeg trakk ikke ut kontakten før jeg begynte - tvert imot så slo jeg på brødristeren for å se bedre :o )

Gjest Calóni
Skrevet

Ah - det gode gamle brødrister-og-gaffel-trikset, jah! DET har jeg testa.... en "sjokkerende" opplevelse kan man trygt si... ;)

(Nei, jeg trakk ikke ut kontakten før jeg begynte - tvert imot så slo jeg på brødristeren for å se bedre :o )

Haha :P Brødristeren sto på da jeg gjorde det også, men jeg ble avbrutt rett før jeg fikk skikkelig tak :P

Skrevet

Haha :P Brødristeren sto på da jeg gjorde det også, men jeg ble avbrutt rett før jeg fikk skikkelig tak :P

Great minds think alike! :D

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...