Gjest studentmamma Skrevet 26. oktober 2006 Skrevet 26. oktober 2006 Jeg er ikke heltidsstudent, og sliter med å finne tid til å lese for øyeblikket. Hadde det ikke vært for at jeg har fått støtte av lånekassa til et fag jeg aldri fikk tatt, så hadde jeg ikke orka å studere akkurat nå. Men spørsmålet mitt er om noen har lest og fått utbytte av de Memo bøkene? Jeg har nemlig som sagt veldg begrenset med tid før eksamen. 0 Siter
Elis31 Skrevet 26. oktober 2006 Skrevet 26. oktober 2006 Det er vel bare en bok, synes den virker bra. Men har ikke prøvd den enda . 0 Siter
Gjest studentmamma Skrevet 27. oktober 2006 Skrevet 27. oktober 2006 Det er vel bare en bok, synes den virker bra. Men har ikke prøvd den enda . Det er to bøker. Den første skal bedre hukommelsen, og den andre skal hjelpe deg til å lære pensum på 48 timer. Synes at det virker for godt til å være sant. Vet ikke om jeg gidder å kaste bort 250 kr på noe sånt. 0 Siter
Elis31 Skrevet 27. oktober 2006 Skrevet 27. oktober 2006 Det er to bøker. Den første skal bedre hukommelsen, og den andre skal hjelpe deg til å lære pensum på 48 timer. Synes at det virker for godt til å være sant. Vet ikke om jeg gidder å kaste bort 250 kr på noe sånt. I korte trekk går den ut på at du leser pensum, lager deg stikkord, som du memorerer i en reiserute. Utfordringen synes for meg at det kan bli mange stikkord.Men synes det virker genialt å memorere det inn i en reiserute som du uansett har lagret i bevistheten. Hvis det funker er det jo absolutt verdt det. Det funker ihvertfall på han som har skrevet boken. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.