Gå til innhold

Memo bøkene. Er de ok?

Anbefalte innlegg

Gjest studentmamma
Skrevet

Jeg er ikke heltidsstudent, og sliter med å finne tid til å lese for øyeblikket. Hadde det ikke vært for at jeg har fått støtte av lånekassa til et fag jeg aldri fikk tatt, så hadde jeg ikke orka å studere akkurat nå. Men spørsmålet mitt er om noen har lest og fått utbytte av de Memo bøkene? Jeg har nemlig som sagt veldg begrenset med tid før eksamen.

Skrevet

Det er vel bare en bok, synes den virker bra. Men har ikke prøvd den enda .

Gjest studentmamma
Skrevet

Det er vel bare en bok, synes den virker bra. Men har ikke prøvd den enda .

Det er to bøker. Den første skal bedre hukommelsen, og den andre skal hjelpe deg til å lære pensum på 48 timer. Synes at det virker for godt til å være sant. Vet ikke om jeg gidder å kaste bort 250 kr på noe sånt.

Skrevet

Det er to bøker. Den første skal bedre hukommelsen, og den andre skal hjelpe deg til å lære pensum på 48 timer. Synes at det virker for godt til å være sant. Vet ikke om jeg gidder å kaste bort 250 kr på noe sånt.

I korte trekk går den ut på at du leser pensum, lager deg stikkord, som du memorerer i en reiserute. Utfordringen synes for meg at det kan bli mange stikkord.Men synes det virker genialt å memorere det inn i en reiserute som du uansett har lagret i bevistheten. Hvis det funker er det jo absolutt verdt det. Det funker ihvertfall på han som har skrevet boken.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...