Gå til innhold

Den naboen...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har tidligere fotalt om en nabo som bor her i borettslaget. Han liker å klage på hvordan vi har det på VÅR side av eiendommen. Han kan finne på å ringe på hos oss på kveldstid og fortelle at nå må vi koste utenfor, enda det ikke er tegn til et støvkorn utenfor!

Jeg er veldig opptatt av at det skal være rent og ryddig hele tiden, både ute og inne. Jeg gjør faktisk rent to ganger i uka, så jeg skjønner at samboeren min kan kalle meg "støv på hjernen"...

Derfor irriterer det meg at han som bor vedsidenav meg her, kun prater med oss når han skal klage på noe, mens han selv sitter til langt på natt og guffer musikk så ingen får sove, og vi er på nære nippet til å måtte ringe politiet!

Nå har han ikke klaget på flere mnd'er, og han er mye borte på grunn av noe jobb. Nå er han imidlertid hjemme igjen, og jeg blir så paranoid av lyden når han bråker med trillekofferten sin, låser opp døra og smeller igjen. Jeg sitter bare her og venter på at det skal ringe på så han kan stå der med de fæle utrykkene i ansiktet og bare klage...

Hva gjør jeg med sånn?... det er kjipt å føle seg så overvåket til enhver tid.

Skrevet

Be han å passe sine egne saker. Makan til frekk nabo.

Gjest snakk me'n
Skrevet

Si: vi har alle noe å klage på; jeg synes du spiller for høy musikk....

Skrevet

Det er nå jeg husker hvorfor jeg foretrekker en blokkleilighet. Jeg har bodd i tomannsbolig og tilslutt var jeg nesten paranoid fordi naboen sto bak gardina og fulgte med hver gang jeg skulle ut eller inn.

Skrekk og gru. Så du er ikke alene om den følelsen.

Skrevet

Legg en kabel på trappa hans. Det gjorde jeg med en utrivelig nabo en gang. Signert. Det blei skikkelig mye bråk, men det var verdt det.

Skrevet

Legg en kabel på trappa hans. Det gjorde jeg med en utrivelig nabo en gang. Signert. Det blei skikkelig mye bråk, men det var verdt det.

*lol* en kabel ;) Ja det frister meg faktisk å leie en svær elefant, stappe i den mat og leie den bort til dørmatta hans for å sleppe fra seg en kjempe stor en!

Skrevet

Si: vi har alle noe å klage på; jeg synes du spiller for høy musikk....

Det der syns jeg var en veldig god setning, rett og slett, å bruke overfor den naboen. Og deretter be ham å passe egne saker og ikke forstyrre dere sent og tidlig.

Jentungen1365380808
Skrevet

*lol* en kabel ;) Ja det frister meg faktisk å leie en svær elefant, stappe i den mat og leie den bort til dørmatta hans for å sleppe fra seg en kjempe stor en!

Og etterpå ringer du på og sier at han må koste trappa si...

Skrevet

Og etterpå ringer du på og sier at han må koste trappa si...

Ja, det synes jeg er normal høflighet...

*ligger tvekroket av latter*

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...