Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest KariKruskakli
Skrevet

Hvorfor må mannen min bed inn alle mulige selgere? Grrrrr, nå har de sittet her og pjattet i et par timer. Jeg vil at han skal ut herifra.

Skrevet

Hihi, du kan jo bare sitte og dole med god samvittighet :o)

Gjest KariKruskakli
Skrevet

Hihi, du kan jo bare sitte og dole med god samvittighet :o)

Ja, men det er så kjedelig det også for tiden.

Skrevet

Huffda, håper du mener selgeren...... Be han klargjøre det med deg før neste gang.

Skrevet

Sett deg sammen med dem, se leeenge på selgeren og si: "Skal jeg fortelle deg litt om Jesus?" Og så begynner du å snakke. Og stopp ikke før h*n går!

Skrevet

Ja, men det er så kjedelig det også for tiden.

Ja, jeg ser på tv samtidig og en serie på pcen ;o)

Gjest KariKruskakli
Skrevet

Huffda, håper du mener selgeren...... Be han klargjøre det med deg før neste gang.

Han klargjør ingenting med meg den mannen der:(

Han er så overdrevent høflig og nå har han visst tenkt å kjøpe noe sikkerhetsgreier i tifelle innbrudd.

Hva skal vi med det som snakker om å flytte snart? Det hadde passet bra et innbrudd nå, som kan ta med seg den gamle skiten vi har her, hvis de vil ha det da.

Gjest KariKruskakli
Skrevet

Sett deg sammen med dem, se leeenge på selgeren og si: "Skal jeg fortelle deg litt om Jesus?" Og så begynner du å snakke. Og stopp ikke før h*n går!

Ha, nå fikk du meg ihvertfall til å le. Tusen takk, det trengte jeg nå:)

Skrevet

Ha, nå fikk du meg ihvertfall til å le. Tusen takk, det trengte jeg nå:)

Hehe, bare hyggelig. ;-) Men skjønner selvsagt at det er irriterende.

Gjest KariKruskakli
Skrevet

Ja, jeg ser på tv samtidig og en serie på pcen ;o)

I dag har jeg ikke orket annet enn å lage middag og lese berlinerpoplene av Anne B Ragde.Fy søren, hun skriver bra.

Skrevet

I dag har jeg ikke orket annet enn å lage middag og lese berlinerpoplene av Anne B Ragde.Fy søren, hun skriver bra.

Jeg har den men har ikke lest den enda. Den startet litt feil for meg så jeg utsatte den for en stund :o)

Men hadde tenkt å lese den altså.

Skrevet

Han klargjør ingenting med meg den mannen der:(

Han er så overdrevent høflig og nå har han visst tenkt å kjøpe noe sikkerhetsgreier i tifelle innbrudd.

Hva skal vi med det som snakker om å flytte snart? Det hadde passet bra et innbrudd nå, som kan ta med seg den gamle skiten vi har her, hvis de vil ha det da.

Be careful what you wish for... :-)

Gjest Flystripa
Skrevet

*LOL*

Gjest KariKruskakli
Skrevet

Be careful what you wish for... :-)

Ja, du sier noe der:)

Gjest KariKruskakli
Skrevet

Jeg har den men har ikke lest den enda. Den startet litt feil for meg så jeg utsatte den for en stund :o)

Men hadde tenkt å lese den altså.

Det MÅ du bare.

Skrevet

Jeg skal, jeg lover .o)

Den tar seg opp når du kommer fordi alt det med begravelsesbyrået i begynnelsen av boka. :o)

Skrevet

Den tar seg opp når du kommer fordi alt det med begravelsesbyrået i begynnelsen av boka. :o)

Men jeg fikk hetta, jeg hadde akkurat arrangert begravelsen til faren min og grein og grein.

Jeg er veldig fæl til å grine altså, det skal ikke store tingene til før jeg setter i gang :o)

Skrevet

Hehe....den er bra...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...