Gå til innhold

Hvordan åpne ei reiseng for barn? Umulig jo!

Anbefalte innlegg

Gjest ninnii77
Skrevet

Hei!

Fint hvis du kan forklare meg hvordan reisesenga vi kjøpte idag skal gjøres klar. Den er kjøpt hos babycomfort,kr.299, og det er helt umulig å "få opp" sidene på den.

Har prøvd kortsidene først,som det står i bruksanv.at vi skal starte med,så langsidene. Ingen vil klikke på plass!!???

Hva gjør vi galt..ikke bare jeg som plages...

HJELP!

Gjest Flystripa
Skrevet

Klikksystemet er ofte tregt, og leddet som skal klikkes må dras hardt oppover (høyere opp enn det ser ut til er logisk).

Hold i stengene, og rykk hardt.

Gjest ninnii77
Skrevet

Klikksystemet er ofte tregt, og leddet som skal klikkes må dras hardt oppover (høyere opp enn det ser ut til er logisk).

Hold i stengene, og rykk hardt.

Okei..hm hvis det er så tungvint hver gang den skal settes opp,vet jeg ikke om vi gidder ha den.er alle så treg?

Gjest går lett etterhvert
Skrevet

Okei..hm hvis det er så tungvint hver gang den skal settes opp,vet jeg ikke om vi gidder ha den.er alle så treg?

Det er en teknikk som skal læreres, og deretter går det kjempelett.

Ikke dytt ned sengebunnen før sidene er låst, la sengebunnen være _høyt_ hevet på midten.

Skrevet

Noen senger er slik at du må ta opp stengene før du trykker bunnen ned. Altså, alle 4 sidene må være oppe, før bunnen trykkes helt ned.

Skrevet

Det pleier som regel å gå på en eller annen måte... ;-)

Gjest praktisk ved trening
Skrevet

Hvis den låser seg, må du noen ganger trekke dem helt opp igjen og prøve på nytt. Med noen senger er det slik at du må ta opp to sider (rett ovenfor hverandre) samtidig, før du etterpå fester de to motsvarende sidene (altså to og to ovenfor hverandre).

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...