Gjest sushi-elskeren Skrevet 26. oktober 2006 Skrevet 26. oktober 2006 Jeg har en veldig følsom og irritabel tarm- og elsker sushi. Spiste Sushi i går og har forferdelig vondt i magen i dag. forstoppelse, magesmerter ,diare. kvalme. Ikke første gangen jeg har det sånn. Er rå fisk tungt å fordøye?. 0 Siter
Lillemus Skrevet 27. oktober 2006 Skrevet 27. oktober 2006 Høres ut som om du har fått i deg noe som var smått bedervet eller noe du ikke har tålt. Det der kan vel ikke være bare litt fordøyelsesproblemer? 0 Siter
siddisen Skrevet 27. oktober 2006 Skrevet 27. oktober 2006 Høres ut som du har vært på en av de sushi-restaurantene som måtte stenge. 0 Siter
Gjest sushi-elskeren Skrevet 27. oktober 2006 Skrevet 27. oktober 2006 Høres ut som du har vært på en av de sushi-restaurantene som måtte stenge. Jeg spiste på en sushi-restaurant på majorstua. Vet du om noen der har måttet stenge?. 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 27. oktober 2006 Skrevet 27. oktober 2006 Jeg spiste på en sushi-restaurant på majorstua. Vet du om noen der har måttet stenge?. Nei, de som er stengt er House of Sushi på Skøyen og nå Kittys Sushi (eller noe sånt) på løkka. Hvis ikke jeg tar helt feil er sushi veldig lett fordøyelig. De to som har måtte stenge har hatt manglende håndvasker og for høy frysetemperatur. Noe du legger merke til på sushirestauranter (hvis de er av den typen hvor du ser kokkene arbeide) er at sushikokkene vasker hendene nesten hele tiden. Det er for mye drit i restaurantbransjen. Straffene for å sluntre unna med hygienen burde være gapestokk på Karl Johan. 0 Siter
Tinkebøtta Skrevet 27. oktober 2006 Skrevet 27. oktober 2006 Siden du ofte reagerer når du spiser sushi og du har irritabel tarm fra før av kan det være at du har allergi eller intoleranse mot et eller flere fiskeslag. Allergi mot fisk og skalldyr er ikke helt uvanlig. Spiser du sånn meny, med 10-12 ulike slag når du bestiller sushi ? Isåfall kan du forsøke å spise de ulike fisketypene mer separat en periode. Da får du se om det er noen spesiell du reagerer på. 0 Siter
siddisen Skrevet 27. oktober 2006 Skrevet 27. oktober 2006 Jeg spiste på en sushi-restaurant på majorstua. Vet du om noen der har måttet stenge?. "House of Sushi" og "Kitty's sushi" het de som måtte stenge. 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 27. oktober 2006 Skrevet 27. oktober 2006 "House of Sushi" og "Kitty's sushi" het de som måtte stenge. Kom på en til: Helt Rått måtte også stenge. Tror faktisk den ligger på Majorstua. 0 Siter
Gjest mij Skrevet 27. oktober 2006 Skrevet 27. oktober 2006 Kom på en til: Helt Rått måtte også stenge. Tror faktisk den ligger på Majorstua. Nei, den ligger i Vika. 0 Siter
Gjest Signatura Skrevet 27. oktober 2006 Skrevet 27. oktober 2006 Min erfaring er at sushi er veldig lettfordøyelig, men det kan jo være du ikke tåler wasabien f.eks. I følge keinstein kommer du nå dessverre til å dø med de skrekkeligste smerter av hvalkveis. Det tror ikke jeg, men det er selvfølgelig ikke normale reaksjoner du har fått, så har det ikke gitt seg til i morgen ville jeg tatt meg en tur til legen. ved matforgifting tar de endel nyttige prøver. 0 Siter
nanna Skrevet 27. oktober 2006 Skrevet 27. oktober 2006 Spiste du smørfisk? Den er veldig vanskelig å fordøye. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.