Gå til innhold

Drittunge og frosk


Gjest Liza i London

Anbefalte innlegg

Vel når du først nevner dette med årsaken så...

...jeg ville ikke eksponere min grunn til å ta snippesekken og apostlenes hester fatt.

Du vet det er ikke bare, bare å bli beskyldt for å snorke...ja når man er kvinne ;)

...taktfullhet og alt det der...derfor!

Skal ikke si noe til noen, lover!!

*krysser og korser*

Klat vi skal verne om froskens kvinnelige stolthet eller stolte kvinnelighet eller hva det nå blir.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 144
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • thinkerbell

    46

  • bibben

    33

  • frosken

    3

Mest aktive i denne tråden

Kledelig???

Jeg trodde først det var et baklys på en moped!

*snøfter*

men du.. middagen var deilig! den gjorde verdt alt strevet..og desserten selvsagt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal ikke si noe til noen, lover!!

*krysser og korser*

Klat vi skal verne om froskens kvinnelige stolthet eller stolte kvinnelighet eller hva det nå blir.

nå oppfører dere dere PENT sa jeg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal ikke si noe til noen, lover!!

*krysser og korser*

Klat vi skal verne om froskens kvinnelige stolthet eller stolte kvinnelighet eller hva det nå blir.

Ja, en liten stund er jeg villig til det...men bare se på denne tråden...det får da være grenser for hva et sovende kryp klarer å stelle i stand...ja med æren i behold!?!

Men du, hvordan er forholdene generelt der jeg snart skal sette sjøbein?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, en liten stund er jeg villig til det...men bare se på denne tråden...det får da være grenser for hva et sovende kryp klarer å stelle i stand...ja med æren i behold!?!

Men du, hvordan er forholdene generelt der jeg snart skal sette sjøbein?

Vel, akkurat nå er det stille før stormen som er ventet over atlanteren i løpet av natten! Ellers har høsten oppført seg uvanlig pent i år! Men fullt oljehyre anbefales! Appelsinene smaker forøvrig utmerket men har ikke fått sett etter pomeranser enda!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

*snøfter*

men du.. middagen var deilig! den gjorde verdt alt strevet..og desserten selvsagt.

Vel jeg er da glad på dine vegne...en slik date kan vel være å slite godt for føden...ja føde av den mere utsøkte sorten...din utspekulerte gourmet-hungrige lille djevelunge...du nøyer deg ikke med lite heller...men skitt au!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*knise*

Har ikke helt samme effekten etter noen tequilla, fru fe! :)

*hytter med stokken*

herregud nå besvimer jeg snart i sengen.. kos dere barna mine :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Liza i London

Har hørt visse rykter om disse kyrene ja.. Faller som fluer, gjør de ikke? Var litt redd kufeen i begynnelsen.. Spørs om hun ikke har prøvd å gjøre et noe skjevt inntrykk, eller mulig jeg bare pleier å treffe henne fØR tequillaene.

Kyrne der ble aldri det de engang hadde vaert etter moetet med henne!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, akkurat nå er det stille før stormen som er ventet over atlanteren i løpet av natten! Ellers har høsten oppført seg uvanlig pent i år! Men fullt oljehyre anbefales! Appelsinene smaker forøvrig utmerket men har ikke fått sett etter pomeranser enda!

Du og jeg skal definitivt på shopping når jeg kommer...jeg skal snuse oss frem til de riktig gode pomerans-stedene!

You bet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel jeg er da glad på dine vegne...en slik date kan vel være å slite godt for føden...ja føde av den mere utsøkte sorten...din utspekulerte gourmet-hungrige lille djevelunge...du nøyer deg ikke med lite heller...men skitt au!

jeg har lært av deg :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Liza i London

nå ble jeg glad... takk!!!!

du er nå litt søt også da.. litt. bittelitt. mikroskopisk riktignok..men men..

SOET??!!

jeg?

Jeg er LADY...med stiff upper lip!

*snoeft*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*hytter med stokken*

herregud nå besvimer jeg snart i sengen.. kos dere barna mine :)

*nynner*

"Mormor sover, hysj, forstyrr ei, stakkars mormor er så trett"

Sov godt! Nå begynner takene og gå laaangsooommmeeeere heeeeer ooooog..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

SOET??!!

jeg?

Jeg er LADY...med stiff upper lip!

*snoeft*

ja bevares... bondekona mi!!

jeg er full overbevist om at du bor på gard..enda.

hvordan gikk det med dem du meide ned her i forrige uke.. lever de?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har lært av deg :D

Lært av meg...ja men herregud hvor lang tid det tok...og den gangen kunne du ikke en gang skylde på tequila....

Det er kanskje der uttrykket teflon-hjerne stammer fra?

*smiler ufordragelig*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, akkurat nå er det stille før stormen som er ventet over atlanteren i løpet av natten! Ellers har høsten oppført seg uvanlig pent i år! Men fullt oljehyre anbefales! Appelsinene smaker forøvrig utmerket men har ikke fått sett etter pomeranser enda!

jeg skal ha referat fra et evt møte!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du og jeg skal definitivt på shopping når jeg kommer...jeg skal snuse oss frem til de riktig gode pomerans-stedene!

You bet!

Jaaa!!! Men nå begynner de å virke. Går laaaangsomt her! Sov godt etterhvert! Skal drømme om pomeransshopping! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lært av meg...ja men herregud hvor lang tid det tok...og den gangen kunne du ikke en gang skylde på tequila....

Det er kanskje der uttrykket teflon-hjerne stammer fra?

*smiler ufordragelig*

gjett om jeg skal mose deg på orp!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...