Gå til innhold

Drittunge og frosk


Gjest Liza i London

Anbefalte innlegg

Gudene veit...tror boella i full fres kan vaere like farlig som en Mganum

Jeg tipper frosk blir glad når hun ser hvilken ekspolsjon av en tråd hun har gått glipp av...pga snorking!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 144
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • thinkerbell

    46

  • bibben

    33

  • frosken

    3

Mest aktive i denne tråden

Jeg savner DOL fra gamle dager....kanskje vi skal gaa sammen om en revolusjon her og faa tilbake noe?

Ja, den er jeg med på...let's go for it...vi lager en mega revolusjon og skaper bølger av lyst og glede i systemet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Liza i London

Jeg tipper frosk blir glad når hun ser hvilken ekspolsjon av en tråd hun har gått glipp av...pga snorking!!!

Det sies at de som sover ikke synder. Men jaggu gaar de glipp av mye!!! Hvorfor deltar du ikke i "oopvaakning-traaden" til boella og meg?

Hvor lenge har du vaert her inne?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi bare MAA finne dem igjen!!

HAr du mailadr til sing?

nei.... men var det ikke en sånn mailside her en gang..

Jeg kan kanskje finne ham på msn..?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det sies at de som sover ikke synder. Men jaggu gaar de glipp av mye!!! Hvorfor deltar du ikke i "oopvaakning-traaden" til boella og meg?

Hvor lenge har du vaert her inne?

ligg unna bibbers.. hun er uskyldig og snill!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Liza i London

nei.... men var det ikke en sånn mailside her en gang..

Jeg kan kanskje finne ham på msn..?

Forsoek!

Naa maa jeg legge meg litt...foer tlf ringer igjen

snakes

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det sies at de som sover ikke synder. Men jaggu gaar de glipp av mye!!! Hvorfor deltar du ikke i "oopvaakning-traaden" til boella og meg?

Hvor lenge har du vaert her inne?

Jeg har vært her en stund...men ligger lavt i terrenget så jeg ikke synes...men kan gå til angrep...og fare frem som et uvesen av en predator...

dette med nattevåken har bølla ene og alene ansvaret for! Herregud som hun forstyrrer om natten...velver rundt med store armbevegelser...er det noe rart at godtfolk ikke får blund på øyet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Liza i London

Jeg har vært her en stund...men ligger lavt i terrenget så jeg ikke synes...men kan gå til angrep...og fare frem som et uvesen av en predator...

dette med nattevåken har bølla ene og alene ansvaret for! Herregud som hun forstyrrer om natten...velver rundt med store armbevegelser...er det noe rart at godtfolk ikke får blund på øyet?

Tell me about it!

Natta...maa sove litt naa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaaa!!! Men nå begynner de å virke. Går laaaangsomt her! Sov godt etterhvert! Skal drømme om pomeransshopping! :)

Hei på deg!

Fikk du sove godt i natt?

Jeg har hørt leger bruke følgende ordtak: "Imovane er vond å vende!"

Vel, i små doser er det helt uskyldig.

Har du prøvd Atarax forresten...man blir kanskje tørr som et fuglebur i halsen av det?

Jeg håper du har hatt en god dag i alle fall.

Jeg har svimet rundt som en sombie, og legger faktisk all skyld på disse uvesnene her på dol...du må faktisk også ta en del av skylden. Den eneste som går skyldfri i denne sammenheng er frosken, men på den annen side er hun så kjip med stjernene for tiden, at jeg synes huner er litt skyldig hun også...ja, sånn på generelt grunnlag.

Ha en super kveld kjære deg, og på gjensyn!

klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei på deg!

Fikk du sove godt i natt?

Jeg har hørt leger bruke følgende ordtak: "Imovane er vond å vende!"

Vel, i små doser er det helt uskyldig.

Har du prøvd Atarax forresten...man blir kanskje tørr som et fuglebur i halsen av det?

Jeg håper du har hatt en god dag i alle fall.

Jeg har svimet rundt som en sombie, og legger faktisk all skyld på disse uvesnene her på dol...du må faktisk også ta en del av skylden. Den eneste som går skyldfri i denne sammenheng er frosken, men på den annen side er hun så kjip med stjernene for tiden, at jeg synes huner er litt skyldig hun også...ja, sånn på generelt grunnlag.

Ha en super kveld kjære deg, og på gjensyn!

klem

Skyldfri frosken? Trodde det var den duringen som gjorde at alle valgte å dålle istedet for å sove jeg.. Men det er greit, skal ta den tunge børen på mine arme skuldre.

Sov godt i natt, imovane funker supert, bare synd de lett blir en - ja - vane, så begrenser det ti 2-3 ganger i uken. Da vet jeg at jeg sover godt noen netter, og iblant godt uten og.

Prøvde Atarax, men fikk bare sterk hodepine og ble søvnig dagen etter, men sovnet ikke. Var oppe i 7 om gangen før jeg gav opp! Tolvon funket strålende bortsettfra at jeg sjanglet dagen etter og måtte øke dosen etterhvert. Og ble deppa etter en stund.

Så holder meg trofast til mine imovenner jeg, bae ikke for ofte! Hatt tøffe økter hos damene i dag, så venter en slitsom helg. Men - skal være hos mamma!! Slippe å være alene for en gangs skyld! Kjennes godt!

Håper du og får en fin kveld! Har med macbaby til mor, så kan ta på meg litt skyld i kveld og hvis du vil leke! ;) Blir det søvn på deg for tiden da, sånn borsett fra når du blir holdt oppe mot din vilje av slike uvesener? Heeeiii, vent nå litt, la ikke jeg meg først i går??

*legger bestemt ned børen*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skyldfri frosken? Trodde det var den duringen som gjorde at alle valgte å dålle istedet for å sove jeg.. Men det er greit, skal ta den tunge børen på mine arme skuldre.

Sov godt i natt, imovane funker supert, bare synd de lett blir en - ja - vane, så begrenser det ti 2-3 ganger i uken. Da vet jeg at jeg sover godt noen netter, og iblant godt uten og.

Prøvde Atarax, men fikk bare sterk hodepine og ble søvnig dagen etter, men sovnet ikke. Var oppe i 7 om gangen før jeg gav opp! Tolvon funket strålende bortsettfra at jeg sjanglet dagen etter og måtte øke dosen etterhvert. Og ble deppa etter en stund.

Så holder meg trofast til mine imovenner jeg, bae ikke for ofte! Hatt tøffe økter hos damene i dag, så venter en slitsom helg. Men - skal være hos mamma!! Slippe å være alene for en gangs skyld! Kjennes godt!

Håper du og får en fin kveld! Har med macbaby til mor, så kan ta på meg litt skyld i kveld og hvis du vil leke! ;) Blir det søvn på deg for tiden da, sånn borsett fra når du blir holdt oppe mot din vilje av slike uvesener? Heeeiii, vent nå litt, la ikke jeg meg først i går??

*legger bestemt ned børen*

Hei kjære deg!

Ja, er det liv i leieren her tro?

Har vært uten pc noen timer, og fått reinstallert operativsystemet...alltid litt hjerte i halsen det der!

Men det er nå deilig å starte med blanke ark, og ha mer oppdaterte versjoner på en rekke programmer.

Godt å høre at du ikke skal være alene. Det kan være en ekstra belastning når man i utgangspunktet har lite å stå imot med.

Jeg ønsker deg en riktig god natts søvn...jeg håper også selv at den tar meg om ikke så lenge.

Vi snakkes snart skal!

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...