Gå til innhold

Drittunge og frosk


Gjest Liza i London

Anbefalte innlegg

Gjest Liza i London

Jaaaaa!!!!

*våkner til igjen*

Naa skal vi se...hun fikk meg til aa henge ut vinduet paa kontoret for aa roeyke...og hjemme fikk hun meg til aa gjemme meg i et klesskap....og hun lurte soennen min til aa tro at hun er en stjerne (paa himmelen) Og....herregud,listen er lang!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 144
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • thinkerbell

    46

  • bibben

    33

  • frosken

    3

Mest aktive i denne tråden

Gjest Liza i London

None klarer tydeligvis å fremkalle selvindusert rødming i håp om at dette skal virke avvepnenge og ja...litt sjarmerende...men vi vet bedre. thats for sure

Ja,noe saant...har hoert rykter om at hun ser ut som en yngre utgave av meg...liten,sjarmerende - og totalt spaca

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Liza i London

du er jo fantastisk treg da... men R ja.. Selv om vi garantert kunne drept hverandre i begynnelsen...

LOL

Men HAR du kontakt med henne?

og gjoer du det hun laerte deg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Naa skal vi se...hun fikk meg til aa henge ut vinduet paa kontoret for aa roeyke...og hjemme fikk hun meg til aa gjemme meg i et klesskap....og hun lurte soennen min til aa tro at hun er en stjerne (paa himmelen) Og....herregud,listen er lang!!

pass deg nå bestemor..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Naa skal vi se...hun fikk meg til aa henge ut vinduet paa kontoret for aa roeyke...og hjemme fikk hun meg til aa gjemme meg i et klesskap....og hun lurte soennen min til aa tro at hun er en stjerne (paa himmelen) Og....herregud,listen er lang!!

Ikke verre? Såpass får man får man da tåle fra en rødklørete fe! Men hva i huleste fikk henne til å skremme oss med deg??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

LOL

Men HAR du kontakt med henne?

og gjoer du det hun laerte deg?

nei.. jeg tror de dro til portugal både hun og mannen. R kunne ike fordra det hespetreet som skulle overta i ledelsen....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke verre? Såpass får man får man da tåle fra en rødklørete fe! Men hva i huleste fikk henne til å skremme oss med deg??

nå var du søt! man må tåle såpass ..helt enig!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Liza i London

Ikke verre? Såpass får man får man da tåle fra en rødklørete fe! Men hva i huleste fikk henne til å skremme oss med deg??

Nei,det skal gudene vite...jeg er jo - som du ser - uskyldig som et lite lam.

Hun er store,stygge ulven...bortsett fra naar hun er veldig skjoenn! da mannen min doede var hun helt utrolig god aa ha

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Liza i London

nei.. jeg tror de dro til portugal både hun og mannen. R kunne ike fordra det hespetreet som skulle overta i ledelsen....

Hvem overtok ledelsen????

Veldig nysgjerrig naa....kanskje M er oppdatert? Hun har jo kontakt med Ch. men har ikke sagt noe til meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er klok du!!!

Yes, man lærer...både av egne og andres feil...kuer og sånt har jeg respekt for skjønner du...bøller er det verre med...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvem overtok ledelsen????

Veldig nysgjerrig naa....kanskje M er oppdatert? Hun har jo kontakt med Ch. men har ikke sagt noe til meg

ch?????????????? ikke den elskelige p?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Liza i London

nå ble jeg glad... takk!!!!

du er nå litt søt også da.. litt. bittelitt. mikroskopisk riktignok..men men..

Jeg savner DOL fra gamle dager....kanskje vi skal gaa sammen om en revolusjon her og faa tilbake noe?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...