Gjest Havhesten Skrevet 26. oktober 2006 Skrevet 26. oktober 2006 Noen ganger bli det bare for mye å bære. Hva gjør dere andre for å bli glad igjen? 0 Siter
Gjest Violsa Skrevet 26. oktober 2006 Skrevet 26. oktober 2006 jeg har sittet og sett på team antonsen på nettv og gapskrattet litt. 0 Siter
Gjest Havhesten Skrevet 26. oktober 2006 Skrevet 26. oktober 2006 jeg har sittet og sett på team antonsen på nettv og gapskrattet litt. Takk for svar. Jo det er hjelp i å gjøre noe morsomt el. hyggelig. Får prøve å gjøre noe hyggelig jeg med. Må bare gråte meg tom først. Og lytter til metallica. Så mye alene. Det er ikke bra. Må gjøre noe med det. 0 Siter
Gjest Violsa Skrevet 26. oktober 2006 Skrevet 26. oktober 2006 Takk for svar. Jo det er hjelp i å gjøre noe morsomt el. hyggelig. Får prøve å gjøre noe hyggelig jeg med. Må bare gråte meg tom først. Og lytter til metallica. Så mye alene. Det er ikke bra. Må gjøre noe med det. ja. Noenganger må man bare være i trisheten og ha det vondt. Det er endel av det å ha det menneskelig.Og jeg har gjort det også.Satt på trist musikk.Sett en trist musikk.Man må gjøre det en føler for.Og håpe at det kommer bedre dager 0 Siter
Gjest Havhesten Skrevet 26. oktober 2006 Skrevet 26. oktober 2006 ja. Noenganger må man bare være i trisheten og ha det vondt. Det er endel av det å ha det menneskelig.Og jeg har gjort det også.Satt på trist musikk.Sett en trist musikk.Man må gjøre det en føler for.Og håpe at det kommer bedre dager Takk. Det var godt å få svar fra deg. Går det bra med deg, da? 0 Siter
Gjest Violsa Skrevet 26. oktober 2006 Skrevet 26. oktober 2006 Takk. Det var godt å få svar fra deg. Går det bra med deg, da? nei. psykisk knekk..Først får jeg vite at han er "borte". Altså etterlyst og det gjør meg livredd selv om det er irrasjsonelt. Men så får jeg også lese avisoverskrifter om horer og lettkleddhet og å drikke alkohol og sånt.Og at man ba om det og er selv skyldig Og at man vil det selv. OG det gjør at en husker . men glem det. Dette var din tråd. Uansett håpre jeg du får det bedre i morra. 0 Siter
Gjest Havhesten Skrevet 26. oktober 2006 Skrevet 26. oktober 2006 nei. psykisk knekk..Først får jeg vite at han er "borte". Altså etterlyst og det gjør meg livredd selv om det er irrasjsonelt. Men så får jeg også lese avisoverskrifter om horer og lettkleddhet og å drikke alkohol og sånt.Og at man ba om det og er selv skyldig Og at man vil det selv. OG det gjør at en husker . men glem det. Dette var din tråd. Uansett håpre jeg du får det bedre i morra. Håper at du også får det bedre snart. Takk for at du er så omtenksom og snill. 0 Siter
Gjest Violsa Skrevet 27. oktober 2006 Skrevet 27. oktober 2006 Håper at du også får det bedre snart. Takk for at du er så omtenksom og snill. eh..siste jeg er. direkte egoistisk. men vi får håpe vi får en bedre helg 0 Siter
Gjest Havhesten Skrevet 27. oktober 2006 Skrevet 27. oktober 2006 Håper at du også får det bedre snart. Takk for at du er så omtenksom og snill. Du er virkelig omtenksom. Ønsker deg alt godt. 0 Siter
Gjest Havhesten Skrevet 27. oktober 2006 Skrevet 27. oktober 2006 eh..siste jeg er. direkte egoistisk. men vi får håpe vi får en bedre helg Du er virkelig omtenksom. Ønsker deg alt godt. 0 Siter
Gjest Violsa Skrevet 27. oktober 2006 Skrevet 27. oktober 2006 Du er virkelig omtenksom. Ønsker deg alt godt. jeg er så psyko i hodet at jeg er litt overbevist om at du er ironisk og egentlig skal si noe slemt. men men. 0 Siter
Gjest Havhesten Skrevet 27. oktober 2006 Skrevet 27. oktober 2006 jeg er så psyko i hodet at jeg er litt overbevist om at du er ironisk og egentlig skal si noe slemt. men men. Kjære deg, jeg mener det jeg sier. Det var så godt å få disse ordene fra deg, her jeg sitter i min elendighet. Så godt at du brydde deg. Tenk godt om deg selv Violsa. *Klem* fra meg 0 Siter
Gjest Violsa Skrevet 27. oktober 2006 Skrevet 27. oktober 2006 Kjære deg, jeg mener det jeg sier. Det var så godt å få disse ordene fra deg, her jeg sitter i min elendighet. Så godt at du brydde deg. Tenk godt om deg selv Violsa. *Klem* fra meg takk. Og det kommer bedre dager hvor solen vil skinne ned på oss også. : ) 0 Siter
Gjest Havhesten Skrevet 27. oktober 2006 Skrevet 27. oktober 2006 takk. Og det kommer bedre dager hvor solen vil skinne ned på oss også. : ) Ja, vi får tenke på at det blir gode dager. Får du hjelp med det du sliter med? 0 Siter
Gjest Violsa Skrevet 27. oktober 2006 Skrevet 27. oktober 2006 Ja, vi får tenke på at det blir gode dager. Får du hjelp med det du sliter med? nei. eller går i selvhjelpsgruppe. Men driter i det. orker ikke. ingen kan hjelpe meg 0 Siter
Gjest Havhesten Skrevet 27. oktober 2006 Skrevet 27. oktober 2006 nei. eller går i selvhjelpsgruppe. Men driter i det. orker ikke. ingen kan hjelpe meg Å, kjære deg. Du kan hjelpe deg selv. Noen ganger trenger man å ta imot hjelp for å hjelpe deg selv. Det bor et håp og en styrke i oss alle til å komme gjennom det tunge. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.