Gå til innhold

takk media,angående basim,Putin,og media i sommer

Anbefalte innlegg

Skrevet

Du har nå sagt at jenter som ikke oppfører seg sømmelig fortjener å bli voldtatt. Du har likeledes sagt at en prostiturert som blir voldtatt er mindre verdt og gjerningsmannen bør få mindre straff.

Ved dine ord er du med på å skade tusenvis av jenter. Vi som bli kalt hore og at vi ville det selv. Selv om fotoer viser at man er merket. Ordene "jævla ekle hore" sitter i meg enda. Og når en imam kommer fram og sier omtrent akkurat det samme. Fordi jeg ikke går med slør i media .og jeg Ikke holder meg hjemme. Dypt sårende. Jeg har angret for alt den kvelden. At jeg var så dum og ta imot den drinken etc. Dypt sårende og vondt. Og det minner meg på hvordan det var å bli slått samtidig som en fyr sier "jeg vet du vil , jævla hore". De ordene er brendt inni meg. Og er drittlei og har enorm skyldfølelse. Men jeg får ikke slappet av. kanskje jeg må ta på meg sløret. Jeg er ikke muslim.Men for at ikke enkelte menn skal se på meg som en hore. så må jeg kanskje.

en "venninne" jeg kjenner har dyp skyldfølelse fordi hun gikk av på feil stoppested. hun måtte ikke gjøre det akkurat da.

Skrevet

Mannfolk som voldtar kvinner burde få kyskhetsbelte tredd nedover både huet og der du vet, med tvang og for resten av livet!! Nei slike folk som sier at "kvinnene har skylda for voldtekt selv", de er ikke riktig vel bevart! Akkurat som om kvinnene skal straffes for at mannfolka ikke greier å holde snoppen innafor buksa?? Det er HÅRREISENDE!!!

Det er selvfølgelig lett for meg å si at du ikke må tenke sånn, at du ikke må bebreide deg selv, at ingen voldtektsofre må bebreide seg selv for det som skjedde. Men det _er_ den som begår voldtekten som har skylda, ene og alene! _Aldri_ offeret!

Du skriver at du kanskje burde begynne å bruke slør, for at enkelte mannfolk ikke skal se på deg som hore. Det er jeg ikke enig i! Det vil være et enormt knefall for en ukultur som ikke hører hjemme noe sted. Jeg foreslår at du lærer deg selvforsvarsmetoder, slik at neste gang noe skjer, så kan du heller banke livsskiten ut av drittsekken!! Gi han et skikkelig ballespark, det er nok det eneste språket en sånn dritt forstår!

Skrevet

Mannfolk som voldtar kvinner burde få kyskhetsbelte tredd nedover både huet og der du vet, med tvang og for resten av livet!! Nei slike folk som sier at "kvinnene har skylda for voldtekt selv", de er ikke riktig vel bevart! Akkurat som om kvinnene skal straffes for at mannfolka ikke greier å holde snoppen innafor buksa?? Det er HÅRREISENDE!!!

Det er selvfølgelig lett for meg å si at du ikke må tenke sånn, at du ikke må bebreide deg selv, at ingen voldtektsofre må bebreide seg selv for det som skjedde. Men det _er_ den som begår voldtekten som har skylda, ene og alene! _Aldri_ offeret!

Du skriver at du kanskje burde begynne å bruke slør, for at enkelte mannfolk ikke skal se på deg som hore. Det er jeg ikke enig i! Det vil være et enormt knefall for en ukultur som ikke hører hjemme noe sted. Jeg foreslår at du lærer deg selvforsvarsmetoder, slik at neste gang noe skjer, så kan du heller banke livsskiten ut av drittsekken!! Gi han et skikkelig ballespark, det er nok det eneste språket en sånn dritt forstår!

som sagt er jeg en rimelig fornfuftig jente. Men kan bli stupfull i helgene.

Og når jeg dagen derpå våkner opp. Blåmerker over hele kroppen. Husker ikke hva som har skjedd. Hvordan kan noen like å ha sex med et slakt liksom. Det er mitt ansvar og sånt. Men jeg takler ikke det. Hadde det ikke vært for endel mennesker kunne jeg blitt drept for lenge siden siden mitt menneskeverd ikke betyr noe.

Skrevet

som sagt er jeg en rimelig fornfuftig jente. Men kan bli stupfull i helgene.

Og når jeg dagen derpå våkner opp. Blåmerker over hele kroppen. Husker ikke hva som har skjedd. Hvordan kan noen like å ha sex med et slakt liksom. Det er mitt ansvar og sånt. Men jeg takler ikke det. Hadde det ikke vært for endel mennesker kunne jeg blitt drept for lenge siden siden mitt menneskeverd ikke betyr noe.

jeg kaller ingen voldtektsmenn.

men å ha sex med en jente som er så full at man siden hun ramlet på gulvet og slo seg må bære henne i sengen for å ha sex med henne..

er det rart jeg blir skeptisk

Skrevet

jeg kaller ingen voldtektsmenn.

men å ha sex med en jente som er så full at man siden hun ramlet på gulvet og slo seg må bære henne i sengen for å ha sex med henne..

er det rart jeg blir skeptisk

Noen driter i om jenta er stupfull eller ikke, det eneste de er interessert i er å få seg litt. Om jenta er med eller ikke spiller ingen rolle. De har et menneskesyn som ikke er sant. Det bekrefter du jo i ditt første innlegg, de ser på jenter som en bruksgjenstand og horer.

Men du bør i alle fall ikke drikke deg så stupfull, nå tenkte jeg ikke bare på faren for å bli utsatt for noe, men heller det at det ikke er så bra i forhold til alkohol.

Skrevet

Noen driter i om jenta er stupfull eller ikke, det eneste de er interessert i er å få seg litt. Om jenta er med eller ikke spiller ingen rolle. De har et menneskesyn som ikke er sant. Det bekrefter du jo i ditt første innlegg, de ser på jenter som en bruksgjenstand og horer.

Men du bør i alle fall ikke drikke deg så stupfull, nå tenkte jeg ikke bare på faren for å bli utsatt for noe, men heller det at det ikke er så bra i forhold til alkohol.

Helt utrolig

Men alle disset utsagnende om ærbare kvinner. De som oppfører seg ordentlig gjør at de tankene dukker opp i meg. Og jeg blir minnet på det. Det påvirker meg dypt og gjør utsigelig vonct. Jeg tar det veldig personlig at noen mener at endel jenter har skyld i voldtekt pga klesstil etc.

Og greia er at det ikke bare muslimer som har den holdningen. Møtt den hos familie.

Hun rotet med en fyr dagen før ...ER ikke rart hun ble voldtatt..Er så MANGE som har de holdningene

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...