Gjest Violsa Skrevet 27. oktober 2006 Skrevet 27. oktober 2006 jeg sliter med det å kutte ut alkohol. egentlig vil jeg. men er ikke kllinisk alkoholiker.Jeg drikker bare i helgene. hva gjør det med psyken? 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 27. oktober 2006 Skrevet 27. oktober 2006 Det fører ikke minst til økt angst og depresjon. "Alkoholiker"-begrepet er ikke en del begrepsapparatet i den profesjonelle psykiatrien. Derimot kan en klart si at du har F10.1 "Skadelig bruk av alkohol". 0 Siter
Gjest Violsa Skrevet 27. oktober 2006 Skrevet 27. oktober 2006 Det fører ikke minst til økt angst og depresjon. "Alkoholiker"-begrepet er ikke en del begrepsapparatet i den profesjonelle psykiatrien. Derimot kan en klart si at du har F10.1 "Skadelig bruk av alkohol". men hva hvis man egentlig ikke vil slutte. ? 0 Siter
Gjest Hei33 Skrevet 28. oktober 2006 Skrevet 28. oktober 2006 men hva hvis man egentlig ikke vil slutte. ? Da har du et problem.... 0 Siter
fluxing Skrevet 29. oktober 2006 Skrevet 29. oktober 2006 men hva hvis man egentlig ikke vil slutte. ? Du kan jo bestemme deg for å ikke drikke på en måned f.eks og se om du klarer det? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.