Gå til innhold

Jeg er så urolig

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

For meg hjelpe det å ha noen jeg kan prate med. Jeg bruker også sobril i nødstilfeller.

Vet ikke om du har noen å prate med?

Når jeg tenker meg om så har jeg også blitt urolig når jeg har startet med nye medisiner. Lenge siden du begynte med dem da?

Gjest Stillheten

For meg hjelpe det å ha noen jeg kan prate med. Jeg bruker også sobril i nødstilfeller.

Vet ikke om du har noen å prate med?

Når jeg tenker meg om så har jeg også blitt urolig når jeg har startet med nye medisiner. Lenge siden du begynte med dem da?

Ja det er lenge siden jeg begynte på medisinene og de har fungert veldig bra til nå, men siste måneden har det bare blitt verre og verre. Bruker en del sobril 25 mg, men det de hjelper en liten stund så er det på'n igjen. Blir så sliten av dette.

Ja det er lenge siden jeg begynte på medisinene og de har fungert veldig bra til nå, men siste måneden har det bare blitt verre og verre. Bruker en del sobril 25 mg, men det de hjelper en liten stund så er det på'n igjen. Blir så sliten av dette.

Skjønner deg godt, har vært i samme helvete selv. Jeg har fått helt andre medisiner nå (lamictal, AP,AD) og har blitt et nytt og bedre menneske etterhvert ;).

Jeg ble etterhvert som jeg brukte sobril bare mere urolig av den også og måtte slutte. Nå bruker jeg den kun hvis jeg må og da i veldig korte perioder. Tror jeg vente meg til sobrilen og måtte ha stadig mere for å fungere, hvis ikke fikk jeg mere angst.

Håper du har en behandler du kan snakke med og ønsker deg alt godt!!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...