Gå til innhold

Hverdagsproblem

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal vi ta en runde på din (dum)snillhet nå?

;)

-ler- Nei! :P

Skrevet

Da har ikke han passet på at ikke sønnen deres fikk tak i den - så ja, du bør takke ja -så kan han beholde den gamle så du slipper å låne bort mer :)

Skrevet

Da har ikke han passet på at ikke sønnen deres fikk tak i den - så ja, du bør takke ja -så kan han beholde den gamle så du slipper å låne bort mer :)

Jeg ønsker meg ny av han til jul, jeg :)

Skrevet

Selvfølgelig. :o) Det var eksen som var så uforsiktig at han lot den ligge så knøttet fikk tak i den.

Skrevet

-ler- Nei! :P

Er enig med Persille. Det er helt i orden å være snill mot sin eks, men ikke vær dumsnill...

Han er sikkert lei seg fordi den ble ødelagt i hans varetekt, og vil gjøre det godt igjen. La han, hvis han ikke har veldig dårlig råd da...

Skrevet

Er enig med Persille. Det er helt i orden å være snill mot sin eks, men ikke vær dumsnill...

Han er sikkert lei seg fordi den ble ødelagt i hans varetekt, og vil gjøre det godt igjen. La han, hvis han ikke har veldig dårlig råd da...

Takk for innspill :)

Gjest ChiengMai
Skrevet

Selvfølgelig kan ungen få tak i mp3-spilleren hjemme hos deg også, men det endrer uansett ikke det faktum at det var eksen som hadde den da den ble ødelagt. Ergo lar du han kjøpe ny med god samvittighet. I mine øyne tar man ekstra godt vare på ting man har lånt.

Skrevet

Ja, jeg hadde tatt i mot. Gutten var i hans varetekt. Det var hans jobb å passe på din eiendel.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...