Gå til innhold

Noen som vet?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Hvordan skal jeg løse dette:

Jeg trenger kvittering for betalt husleie/strøm de siste tre månedene.

Jeg har imidlertid betalt disse regningene over nettbank - uten å motta kvittering. Det fremgår jo for så vidt på "siste bevegelser" på konto at regningene er betalt - men holder dette?

Skrevet

Tror du kan kontakte banken å be om kvittering i etterkant:) Ellers bør det vel holde å ta utskrift av nettbanken?

Elisabeth1365380359
Skrevet

Du kan be om kvittering fra banken, eller så kan du skrive ut kvittering selv.

Skrevet

Ta først utskrift fra nettbanken. Let litt rundt og finn det bildet som gir best oversikt (konti, dato, beløp) over transaksjonene.

Hvis ikke dette er tilstrekkelig, kan du få noe fra banken din. Men den er ikke spesielt pen - antakelig mindre leselig enn det du får fra nettet.

Sånn kvitteringsstrimmel som du kan bestille i nettbanken, kan du ikke få på etterskudd. (I hvert fall kunne man ikke det i min bank for en god stund siden.)

Elisabeth1365380359
Skrevet

Ta først utskrift fra nettbanken. Let litt rundt og finn det bildet som gir best oversikt (konti, dato, beløp) over transaksjonene.

Hvis ikke dette er tilstrekkelig, kan du få noe fra banken din. Men den er ikke spesielt pen - antakelig mindre leselig enn det du får fra nettet.

Sånn kvitteringsstrimmel som du kan bestille i nettbanken, kan du ikke få på etterskudd. (I hvert fall kunne man ikke det i min bank for en god stund siden.)

Jeg har skandiabanken, der kan man i hvertfall få på etterskudd. Det fikk jeg for godt over ett år siden når jeg trengte det.

Ellers finnes det jo noe som heter kvitteringer på nettbanken..

Skrevet

Sånn kvitteringsstrimmel kan du få i DnB Nor iallefall. Måtte be om det for ikke så lenge siden selv. Bare bestilte i nettbanken, så kom den dompende ned i postkasse etter et par dager.

Skrevet

Du kan be om kvittering fra banken, eller så kan du skrive ut kvittering selv.

Hei!

Takk for svar! Hvordan skriver jeg ut kvittering selv? (jeg bruker nettbanken til DnBNOR).

Skrevet

Siste bevegelser på kontoen holder det, men du kan også be om å få utskrift fra banken.

Skrevet

Er det ikke et sted på oversikten hvor man kan gå inn på hver enkelt transaksjon da? et forstørrelselsglass e.l.? - da vil man få opp akkurat det det gjelder og kan printe ut den siden for seg.

Ikke så gøy å levere alle andre transaksjoner om det står Kondomeriet, kino, McDonalds og sånn på de andre linjene, liksom :)

Elisabeth1365380359
Skrevet

Hei!

Takk for svar! Hvordan skriver jeg ut kvittering selv? (jeg bruker nettbanken til DnBNOR).

Det vet jeg ikke. Jeg har skandiabanken, og der står det kvitteringer på menyen. Veldig kjekt! Går på betaling, og deretter kvitteringer.

Skrevet

Det vet jeg ikke. Jeg har skandiabanken, og der står det kvitteringer på menyen. Veldig kjekt! Går på betaling, og deretter kvitteringer.

- og deretter på lupa ved siden av betalingen.

Det er jo bare superproft det som kommer fram da! :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...