Gå til innhold

Hvor kommer den dårlige ånden fra?

Anbefalte innlegg

Gjest Ikke nick i dag
Skrevet

Vel... jeg har på en måte funnet det ut. Jeg er flink å puse tennene. Bruker tanntråd og fluorskyll, men innimellom hender det at jeg har dårlig ånde fordet. Føles ut som det kommer fra lungene nesten. Men så ser jeg baki halsen. I den bløte ganen er det avogtil sånne løse hvite klumper som stinker!! De kan lett fjernes bare man dulter borti dem med en finger, eller (enda mer effektivt) med en hard gjenstand i plast.

Er det noen som vet hvor disse prikkene kommer fra? De legger seg liksom nedi sånne groper i halsen i den bløte ganen som sagt. Jeg vet at det ikke er halsbetennelse, for da sitter det hvite liksom fast i selve kjøttet og an har også vondt. Men disse jeg snakker om, de gjør ikke vondt!

Gjest mind the gap
Skrevet

Det samler seg matrester i mandelgropene, dette blir til en hard klump som faller ut når den blir for stor, eller hvis man presser/pirker den ut.

Det er forøvrig ganske vanlig. Problemet kan øke etter halsbetennelse osv da gropene kan bli større.

Jeg tror man blir kvitt problemet hvis man fjerner mandlene.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...