Gå til innhold

Gylne tider-Glenn medeiros

Anbefalte innlegg

Skrevet

Husker den sangen va såååååååå fin en gang i min barndom og Glen Madeiros var sååååå kjekk..!!! Heldigvis er jeg over det stadiet nå;) Men får koselige flashbacks når jeg hører sangen:) Gleder meg til å se serien!

candyqueen_83
Skrevet

Husker den sangen va såååååååå fin en gang i min barndom og Glen Madeiros var sååååå kjekk..!!! Heldigvis er jeg over det stadiet nå;) Men får koselige flashbacks når jeg hører sangen:) Gleder meg til å se serien!

Jeg var vel for liten til å syntes det den gangen,så jeg får ta det igjen nå :)

Skrevet

Hehe, gubben og jeg klina for første gang når vi dansa til den sangen ;-)

*mimre*

Skrevet

Den var på hitlistene da jeg gikk på gymnaset for 20 år siden... *Hehe*

Og om jeg ikke husker heeeelt feil så var det en jeg hadde edb sammen med som spilte den for meg en gang jeg var hos ham på besøk... Kom plutselig på det! :o) Det ble ikke noe mer av det da.

Skrevet

Vel, litt for fløtepus for min smak. Men sangen er utrolig fin - og gir meg maaaange gode minner fra min ungdomstid!

Skrevet

Når jeg leser digge-innleggene i denne tråden føler jeg meg gammel! ;-)

For såvidt jeg kan huske var Glenn M bare 16 år eller noe slikt da jeg var ca 20 (?). Ihvertfall husker jeg at jeg/vi syntes han så utrolig barnslig ut - absolutt ikke noe å falle for, nei! *he he*

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...