Gå til innhold

Nokia 6103Red

Anbefalte innlegg

Gjest ChiengMai
Skrevet

Jeg kjøpte nylig en svart 6103, og etter flere år med Sony Ericsson ble det full nedtur. Hadde bare så lyst å prøve en kamskjellmodell, og denne var jo kjempebillig (299,-)

For de som er vant til og liker Nokia vil jeg tro den er helt ok. Og en (sikkert uvesentlig) ting, jeg har forholdsvis små hender, og den ligger som støpt i hånda, veldig behagelig sånn sett.

Skrevet

Jeg har den. I utgangspunktet er den ok, men ikke den jeg ville valgt en gang til. Måtte kjøpe den pga akutt mobilkrise, og den var det beste alternativet. Syns egentlig at lyden er litt dårlig på den, dvs jeg hører ikke den jeg snakker med like godt som med min gamle Sony Ericsson. Men til mitt bruk, som er å ringe og sende meldinger, samt en og annen huskelapp, er telefonen helt grei, midt på treet.

Skrevet

Jeg kjøpte en slik, helk OK tlefon - helt til begge displayene nullet ut etter èn måned.

Det er fire måneder siden nå, har sendt den inn til reparasjon 2 ganger og fått den tilbake med KNUSTE displayer.

Har mao. hatt den i bruk èn enkelt måned siden jeg kjøpte den i mai.

Gjest ChiengMai
Skrevet

Jeg har den. I utgangspunktet er den ok, men ikke den jeg ville valgt en gang til. Måtte kjøpe den pga akutt mobilkrise, og den var det beste alternativet. Syns egentlig at lyden er litt dårlig på den, dvs jeg hører ikke den jeg snakker med like godt som med min gamle Sony Ericsson. Men til mitt bruk, som er å ringe og sende meldinger, samt en og annen huskelapp, er telefonen helt grei, midt på treet.

Syns i grunnen lyden på den er bra, jeg.

Det jeg savner er f. eks ordboka til SE. Jeg føler dessuten at jeg må trykke og trykke og trykke for å komme dit jeg vil eller få sendt melding til flere på en gang.

Skrevet

Takk til alle for svar.

Får vel se på andre modeller, men synes Nokia virker greie nok, er vant med det merket.Vil gjerne kjøpe en mobil jeg kan fortsette med Fri20 abonnementet. Trenger ikke så mange finesser.

Gjest ChiengMai
Skrevet

Takk til alle for svar.

Får vel se på andre modeller, men synes Nokia virker greie nok, er vant med det merket.Vil gjerne kjøpe en mobil jeg kan fortsette med Fri20 abonnementet. Trenger ikke så mange finesser.

Er du vant med Nokia og liker det merket, så vil du sikkert bli fornøyd med 6103. Mitt problem er at jeg har så positive erfaringer med Sony Ericsson at jeg ikke blir fortrolig med en Nokia-telefon igjen (men så har jeg bare hatt den en knapp uke, da...). Det er rart med det, de forskjellige merkene har ulike finesser som man faller for og liker. Jeg liker _designet_ på 6103 veldig godt, men den har f. eks ikke den måten å vise ordbok på som SE har og som jeg liker så godt.

Skrevet

Syns i grunnen lyden på den er bra, jeg.

Det jeg savner er f. eks ordboka til SE. Jeg føler dessuten at jeg må trykke og trykke og trykke for å komme dit jeg vil eller få sendt melding til flere på en gang.

Enig i det med all trykkingen. Den er ganske tungvint. Jeg kan ikke huske at min gamle 3310 var sånn. Men så hadde den mye mindre funksjoner, men jeg var desto mer glad i den. Rart det der...

Skrevet

Er du vant med Nokia og liker det merket, så vil du sikkert bli fornøyd med 6103. Mitt problem er at jeg har så positive erfaringer med Sony Ericsson at jeg ikke blir fortrolig med en Nokia-telefon igjen (men så har jeg bare hatt den en knapp uke, da...). Det er rart med det, de forskjellige merkene har ulike finesser som man faller for og liker. Jeg liker _designet_ på 6103 veldig godt, men den har f. eks ikke den måten å vise ordbok på som SE har og som jeg liker så godt.

Ja, det kommer vel an på hva man er vant til. Jeg har kun hatt Nokia mobiler og synes dem er greie. Min mann og datter har nå S Ericsson mobiler og jeg synes, særlig mannen min knotrer veldig med sin i forhold til han gjorde med sin tidligere Nokia. Jeg føler derfor at Nokia er enklere og vil gjerne fortsette med dette merket.

Gjest ChiengMai
Skrevet

Ja, det kommer vel an på hva man er vant til. Jeg har kun hatt Nokia mobiler og synes dem er greie. Min mann og datter har nå S Ericsson mobiler og jeg synes, særlig mannen min knotrer veldig med sin i forhold til han gjorde med sin tidligere Nokia. Jeg føler derfor at Nokia er enklere og vil gjerne fortsette med dette merket.

Når det gjelder å være enkle er det neppe noe som slår Nokia. Min gamle mor på 75 ble overtalt til å kjøpe en LG telefon. Helt på jordet syns jeg, selv jeg syns den var kronglete. Så jeg tok ho med på Expert og sa at dama skulle ha en Nokia. Sida har dama vært strålende fornøyd.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...