Gå til innhold

Hvilke SNRI anbefales ved uttalt trøtthet?

Anbefalte innlegg

Jeg bruker nå cipralex 20 mg mot depresjon. Jeg hadde en voldsom trøtthet før behandlingen, og denne har ikke gitt seg. I tillegg har jeg fått anbefalt og bytte over til en SNRI siden jeg har vært innom praktisk talt alle SSRI uten effekt. Jeg har tidligere hatt for plagsomme bivirkninger av Efexor til og kunne bruke denne, så denne er ikke et alternativ. Hvilke(n) SNRI anbefales for de som i tillegg til depresjonen sliter med voldsom trøtthet? Jeg ligger hele døgnet, og kommer nesten ikke opp av sengen. Dette bidrar til og gjøre depresjonen enda verre.

Setter veldig stor pris på svar, og på hvordan jeg bytter fra cipralex til den evt nye:)

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...