Gå til innhold

Apropos støvletter...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Prøvde flere typer støvletter idag, ønsker meg sånne høyskaftede som det er så mange typer av for tida.

Men hva gjør man med buksa ? Buksa nedi ? Skaftet på de aller fleste er så trangt at glidelåsen ikke går igjen når buksebenet er nedi.......eller den går akkurat igjen men med fare for å "sprenges".

Er slank og har vanlig slanke bein og legger, så det skulle ikke være et problem for meg, men det er det:-(

*sukk*

Gjest Princess Peach
Skrevet

Buksa nedi støvlettene er ikke fint, så jeg ville brukt skjørt eller hatt buksa utenpå.

Skrevet

Ikke nedi! Utenpå, så kort at buksa når øverste kant eller skjørt.

Skrevet

Buksa nedi støvlettene er ikke fint, så jeg ville brukt skjørt eller hatt buksa utenpå.

jeg synes det er fint:)

Skrevet

Buksa ned i støvlettene er på motebildet i vinter også, selv om noen nedenfor her ikke synst det er fint.

Drainpipes jeans er absolutt inn nå og de passer seg utmerket i støvletter. Her er et godt eksempel hvor det er brukt brune støvletter og sorte drainpipes http://tinyurl.com/yhodpg

Her er et par sorte drainpipes fra hm http://tinyurl.com/yec5q6

Stockhom street style har mange fine inspirasjonsbilder som er tatt av tilfeldige mennesker på gata i stockholm daglig. Her kan du følge med på hva som er inn http://tinyurl.com/yejfgv

Gjest Princess Peach
Skrevet

jeg synes det er fint:)

Ikke på alle.

Skrevet

Ha buksene nedi men skaff deg såkalte skinny jeans som er helt smale nederst. De aller fleste støvletter i skinn kan blokkes ut hos en skomaker, i tillegg vier de seg fort ut. Du kan også kjøpe en spray som heter leather stretch, fåes kjøpt i en hvilken som helst skobutikk.

Skal du ha høyhelte støvletter så kan du såklart også ha buksene utenfor, men skal du ha stvøletter med lav hel/ ingen hel så ser det bare helt corny ut.

Gjest girl with no name
Skrevet

Det er derfor det er så populært med bukser som rekker rett under kneet nå, gjerne med oppbrett, slik at støvlettene synes.

Skrevet

Det er derfor det er så populært med bukser som rekker rett under kneet nå, gjerne med oppbrett, slik at støvlettene synes.

Men det er ikke no fint og da mener jeg spesielt oppbrettet bukse. Bare damer over 30 som går slik fordi de ikke liker stappe buksen i støvlett moten. Det ser halvgammelt ut...

Gjest tinkalill
Skrevet

Ikke nedi! Utenpå, så kort at buksa når øverste kant eller skjørt.

Nå henger du etter, Lillemus..

Gjest girl with no name
Skrevet

Men det er ikke no fint og da mener jeg spesielt oppbrettet bukse. Bare damer over 30 som går slik fordi de ikke liker stappe buksen i støvlett moten. Det ser halvgammelt ut...

Heg er jo halvgammel og vel så det, så for meg gjør jo ikke det noe da. hehe...

Skrevet

Nå henger du etter, Lillemus..

Jeg _vet_ det er moderne med støvlettene utenpå buksa, men det er stygt uansett etter min mening. :o)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...