Gå til innhold

Det store sjøslaget over for denne gangen

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Avogtil er du ikke vettig en plass...

*strammer deg litt opp*

For det meste er du søt og behagelig, bortsett fra når du gneldrer at det var din skyld.

Da blir jeg sint. Du er såååå mye mer enn en voldtatt kvinne. Og det vet du, Violsa!

Og jeg ber masse for deg, vennen min!

Gjest Havhesten

Synes det er bra at du skriver her om vanskelige og vonde tanker og følelser, for disse tankene og følelsene er naturlig å ha etter å ha vært gjennom det du har.

Håper du velger å gjøre alt for å hjelpe deg selv, så du får det godt. Takk for praten i natt.:)

Klem fra

Synes det er bra at du skriver her om vanskelige og vonde tanker og følelser, for disse tankene og følelsene er naturlig å ha etter å ha vært gjennom det du har.

Håper du velger å gjøre alt for å hjelpe deg selv, så du får det godt. Takk for praten i natt.:)

Klem fra

jeg er bare flau for i går natt. Men fylla har en tendens til å forstserke følelser og gjøre dømmekraften mindre.

OG det er ikke bare det jeg har vært igjenom med rettsaker og hele pakka. Den siste måneden har det vært 2 begravelser. Det ene var selvmord. Også fikk jeg den festlige beskjeden av at han er forsvunnet i forrige uke. Så alt toppet seg bare. Også drikker man alkohol. MYE og blir klin kokos

Gjest Havhesten

jeg er bare flau for i går natt. Men fylla har en tendens til å forstserke følelser og gjøre dømmekraften mindre.

OG det er ikke bare det jeg har vært igjenom med rettsaker og hele pakka. Den siste måneden har det vært 2 begravelser. Det ene var selvmord. Også fikk jeg den festlige beskjeden av at han er forsvunnet i forrige uke. Så alt toppet seg bare. Også drikker man alkohol. MYE og blir klin kokos

Synes ikke du har noe å være flau over. Du har mye som tynger deg, forteller du.

Har du noen å snakke med? Og det senteret som du nevnte, bruker du det? Det hadde også vært lurt om du hadde hatt samtaler med noen som kan hjelpe deg til å finne dine veier til å få det godt.

Siden det gjentar seg at du blir såpass utflytende i fylla, så burde du kanskje holde deg unna enten alkohol eller dol i perioder?

Bra at du har det ok i dag:-)

Annonse

Siden det gjentar seg at du blir såpass utflytende i fylla, så burde du kanskje holde deg unna enten alkohol eller dol i perioder?

Bra at du har det ok i dag:-)

Ja ihvertfall ikke kombinere de to

hehe.

Men folk som feks kjører i fylle sier sikkert at de aldri skal ta bilen når de har drukket og sånt. Men når alkoholprosenten går opp går fornuften ned.Og evt gode forsetter blir brutt

Klem fra

tusen tusen takk for at du orket å "prate" med en veldig full og fortvilet jente i natt.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...