Gjest Violsa Skrevet 27. oktober 2006 Skrevet 27. oktober 2006 overlevde gårsdagen ,og alt er så bra så.masse angst og forsterkninger av følelsen å være ekkel og fæl og alt. Men det er naturlig 0 Siter
hidi Skrevet 27. oktober 2006 Skrevet 27. oktober 2006 Avogtil er du ikke vettig en plass... *strammer deg litt opp* For det meste er du søt og behagelig, bortsett fra når du gneldrer at det var din skyld. Da blir jeg sint. Du er såååå mye mer enn en voldtatt kvinne. Og det vet du, Violsa! Og jeg ber masse for deg, vennen min! 0 Siter
Gjest Havhesten Skrevet 27. oktober 2006 Skrevet 27. oktober 2006 Synes det er bra at du skriver her om vanskelige og vonde tanker og følelser, for disse tankene og følelsene er naturlig å ha etter å ha vært gjennom det du har. Håper du velger å gjøre alt for å hjelpe deg selv, så du får det godt. Takk for praten i natt. Klem fra 0 Siter
Gjest Violsa Skrevet 27. oktober 2006 Skrevet 27. oktober 2006 Synes det er bra at du skriver her om vanskelige og vonde tanker og følelser, for disse tankene og følelsene er naturlig å ha etter å ha vært gjennom det du har. Håper du velger å gjøre alt for å hjelpe deg selv, så du får det godt. Takk for praten i natt. Klem fra jeg er bare flau for i går natt. Men fylla har en tendens til å forstserke følelser og gjøre dømmekraften mindre. OG det er ikke bare det jeg har vært igjenom med rettsaker og hele pakka. Den siste måneden har det vært 2 begravelser. Det ene var selvmord. Også fikk jeg den festlige beskjeden av at han er forsvunnet i forrige uke. Så alt toppet seg bare. Også drikker man alkohol. MYE og blir klin kokos 0 Siter
Gjest Havhesten Skrevet 27. oktober 2006 Skrevet 27. oktober 2006 jeg er bare flau for i går natt. Men fylla har en tendens til å forstserke følelser og gjøre dømmekraften mindre. OG det er ikke bare det jeg har vært igjenom med rettsaker og hele pakka. Den siste måneden har det vært 2 begravelser. Det ene var selvmord. Også fikk jeg den festlige beskjeden av at han er forsvunnet i forrige uke. Så alt toppet seg bare. Også drikker man alkohol. MYE og blir klin kokos Synes ikke du har noe å være flau over. Du har mye som tynger deg, forteller du. Har du noen å snakke med? Og det senteret som du nevnte, bruker du det? Det hadde også vært lurt om du hadde hatt samtaler med noen som kan hjelpe deg til å finne dine veier til å få det godt. 0 Siter
frosken Skrevet 27. oktober 2006 Skrevet 27. oktober 2006 jeg er bare flau for i går natt. Men fylla har en tendens til å forstserke følelser og gjøre dømmekraften mindre. OG det er ikke bare det jeg har vært igjenom med rettsaker og hele pakka. Den siste måneden har det vært 2 begravelser. Det ene var selvmord. Også fikk jeg den festlige beskjeden av at han er forsvunnet i forrige uke. Så alt toppet seg bare. Også drikker man alkohol. MYE og blir klin kokos Siden det gjentar seg at du blir såpass utflytende i fylla, så burde du kanskje holde deg unna enten alkohol eller dol i perioder? Bra at du har det ok i dag:-) 0 Siter
Gjest Violsa Skrevet 27. oktober 2006 Skrevet 27. oktober 2006 Siden det gjentar seg at du blir såpass utflytende i fylla, så burde du kanskje holde deg unna enten alkohol eller dol i perioder? Bra at du har det ok i dag:-) Ja ihvertfall ikke kombinere de to hehe. Men folk som feks kjører i fylle sier sikkert at de aldri skal ta bilen når de har drukket og sånt. Men når alkoholprosenten går opp går fornuften ned.Og evt gode forsetter blir brutt 0 Siter
Gjest Violsa Skrevet 27. oktober 2006 Skrevet 27. oktober 2006 Synes det er bra at du skriver her om vanskelige og vonde tanker og følelser, for disse tankene og følelsene er naturlig å ha etter å ha vært gjennom det du har. Håper du velger å gjøre alt for å hjelpe deg selv, så du får det godt. Takk for praten i natt. Klem fra tusen tusen takk for at du orket å "prate" med en veldig full og fortvilet jente i natt. 0 Siter
Gjest Havhesten Skrevet 27. oktober 2006 Skrevet 27. oktober 2006 tusen tusen takk for at du orket å "prate" med en veldig full og fortvilet jente i natt. Det skulle bare mangle, synes jeg. Vi er jo der for hverandre. Ha en fin fredagskveld. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.