Gå til innhold

Influensa/forkjølelse av Lamictal?

Anbefalte innlegg

Jeg begynte på Lamictal for ca et år siden. I dette året har jeg vært veldig mue forkjølt og hatt influensa mange ganger, samt bihulebetennelse noen ganger. Denne høsten har jeg stort sett vært syk hele tiden. Jeg har vært veldig lite syk før. Kan dette ha noe som helst å gjøre med Lamictalen - jeg ser at det står noe med influensa ¨symptomer på bivirkningene?

Eller kan selve det at jeg er deprimert svekke immunforsvaret?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/251699-influensaforkj%C3%B8lelse-av-lamictal/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Sitronmelisse

Kjenner meg igjen her. hadde et slikt år etter jeg ble syk.

Konklusjon fra behandlende lege var nedsatt immunforsvar etter langvarig depresjon, ja.

Ble helt bra etterhvert, men måtte sørge for å ta nødvendige grep med mat, søvn, ingen alkohol og røyk osv...

Fire år siden nå, og jeg har knapt vært forkjølet :-)

God bedring!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...