Gå til innhold

jeg er frisk....?

Anbefalte innlegg

Gjest melmøll
Skrevet

men jeg føler meg syk. Har ingen krefter. Men jeg har ikke rett til å være syk. Det er jo ikke noe galt med meg. Jeg vil ikke være til bry for jobben. Hater at jeg skaper problemer når jeg plutselig er borte fra jobb. Har blitt mye fravær i det siste. Men nå er den tid snart forbi, ettersom jeg ikke lenger har jobb etter jul. Kanskje like greit. Jeg føler bare at jeg ikke strekker til. Går bare rundt som en zombie. Trodde jeg var frisk og skulle begynne på fremtiden. Men nå er jeg satt tilbake. Må begynne forfra igjen. Føles så tungt. Jeg er ikke syk...Jeg er ikke frisk...Eller? Hvor lang tid vil det ta? Vil jeg få igjen energi? Alt føles helt fullstendig håpløst. Har tviholdt på den jobben, fordi den betyr så mye for meg. Men jeg klarer det ikke mer, klarer ikke løpe fra depresjonen :-(

Skrevet

Du nevner jo selv en depresjon og av det du skriver kan det tydes slik. Får du oppfølging av din primærlege og hjelp i forbindelse med din mulige depresjon eller er dette noe du forventer går over av seg selv. Forøvrig er ordene: "ike rett til være syk" & " er bare til bry" klassike tegn på en depresjon. Om ikke du allerede har hjelp så bør du skaffe deg det.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...