Gå til innhold

Pusse opp barnerommet

Anbefalte innlegg

Gjest Flystripa
Skrevet

Jeg skal pusse opp rommet til lillepia mi, hun er bare 1 år.

Male: farge? Cafe Latte? Lys Rosa? Noe annet? Evt en av veggene i farge, resten nøytralt?

Interiør: Søker tips og råd og linker til pene ting til jenterommet. Gjerne fra IKEA, evt noe annet som ikke koster skjorta.

Hun ligger i sprinkelseng nå, men neste sommer skal hun få større seng. Juniorseng, eller full størrelse?

Har tenkt på Hensvik-serien på IKEA - men er det dumt å kjøpe juniorseng?

Dekor/pynt?

Tips mottas med takk!

Gjest studentmamma
Skrevet

jeg hdde ikke valgt rosa, men kanskje en lys lilla farge, eller bare en vegg med farge som du nevner. Det finnes flere bøker som omhandler innredning av barnerom, iallefall har biblioteket her godt utvalg. Vi hadde uttrekkseng en liten stund til gutten vår, men er ikke sikker på om det er noe jeg hadde prioritert i dag. Men den Hensvik serien til IKEA er veldig søt, da.

Gjest Calóni
Skrevet

En vanlig seng kan hun jo ha til hun flytter hjemmefra, en juniorseng ble i så måte bare en ekstra utgift. Jeg ville gått for juniorseng dersom rommet er lite, sånn at det er et poeng i seg selv at senga ikke tar opp så mye plass.

Skrevet

Jeg personlig synes det er unødvendig med juniorseng. Er de så store at de kan sove i juniorseng, så er de så store at de kan sove i vanlig seng. Men det blir jo et spørsmål om økonomisk prioritering.

Vedr. fargevalg så hadde jeg nok gått for noe ganske nøytralt. Kanskje elfenben og så 1 vegg i lys, litt varm rosa?

Hensvik er fine, og jeg liker Hemnes også veldig godt.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...