Gjest jenta i 20 åra Skrevet 27. oktober 2006 Skrevet 27. oktober 2006 Er det noen som har tips om psykolog/psykiater med driftilskud i Oslo, som kan hjelpe mot selvskading, depresjon, angst, har også problemer ift. sex. 0 Siter
Gjest truxal Skrevet 28. oktober 2006 Skrevet 28. oktober 2006 Du kan jo høre med fastlegen din. Vedkommende bør kunne tilby deg en liste.H*n har vel skrevet en henvisning til deg. Hvis plagene dine er alvorlige kan det også hende at du kan komme inn på et DPS ??? Tror du kan finne en oversikt på Norge.no også. 0 Siter
Gjest jenta i 20 åra Skrevet 28. oktober 2006 Skrevet 28. oktober 2006 Du kan jo høre med fastlegen din. Vedkommende bør kunne tilby deg en liste.H*n har vel skrevet en henvisning til deg. Hvis plagene dine er alvorlige kan det også hende at du kan komme inn på et DPS ??? Tror du kan finne en oversikt på Norge.no også. Takk for svar. Fastlegen min har envist meg til DPS, men det ser ut til at det tar så lang tid...=( 0 Siter
Gjest truxal Skrevet 28. oktober 2006 Skrevet 28. oktober 2006 Takk for svar. Fastlegen min har envist meg til DPS, men det ser ut til at det tar så lang tid...=( Jeg går på et DPS og synes det er veldig trygt. Der er et nettværk av personale som kan hjelpe deg, psykologer og psykiatere. Det skal ikke være mer enn 3 måneders ventetid (tror jeg). Har du ventet lenge ? Hvis du kommer til en privat praktiserende som du ikke kommer overens med må du begynne helt på nytt å lete etter en ny, mens på DPS går det raskere hvis du skal bytte. Det gjorde det i hvertfall for meg. Ønsker deg lykke til! 0 Siter
Gjest jenta i 20 åra Skrevet 28. oktober 2006 Skrevet 28. oktober 2006 Jeg går på et DPS og synes det er veldig trygt. Der er et nettværk av personale som kan hjelpe deg, psykologer og psykiatere. Det skal ikke være mer enn 3 måneders ventetid (tror jeg). Har du ventet lenge ? Hvis du kommer til en privat praktiserende som du ikke kommer overens med må du begynne helt på nytt å lete etter en ny, mens på DPS går det raskere hvis du skal bytte. Det gjorde det i hvertfall for meg. Ønsker deg lykke til! ok, det hørtes jo bra ut. Har vel ventet litt over en måned. Tre måneder er ikke så lenge=) 0 Siter
Hønemoren Skrevet 28. oktober 2006 Skrevet 28. oktober 2006 Hørt mye positivt om en i Nydalen, men vet ikke navnet. 0 Siter
bibben Skrevet 29. oktober 2006 Skrevet 29. oktober 2006 Hørt mye positivt om en i Nydalen, men vet ikke navnet. Gjems-Onstad? Gi henne et forsøk kanskje... 0 Siter
Hønemoren Skrevet 31. oktober 2006 Skrevet 31. oktober 2006 Gjems-Onstad? Gi henne et forsøk kanskje... Vet ikke navnet jeg, men skal være en mann. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.