Gå til innhold

ikke forelska i læreren, men noe er det....

Anbefalte innlegg

Gjest oslojentas
Skrevet

Jeg føler meg som en tulling... Jeg har en lærer som jeg først ikke tenkte noe spesielt over, annet enn at han var en lærer. Etterhvert begynte jeg å merke at jeg syntes det var noe spennende ved han, og jeg følte også at det var en slags "spenning" mellom oss, fra hans side også... Jeg føler meg så dum når jeg skriver dette, og det er vanskelig å finne de rette ordene som kan beskrive det jeg tenker på... For det er jo ikke forelskelse, det er bare et eller annet der... Men det er jo foreløpig ganske så uaktuelt i og med at han skal være læreren min en god stund til... På en måte virker det som om han "unngår" meg litt, han behandler meg noe annerledes enn andre... føler jeg da... I begynnelsen var det bare spennende å ha denne spenningen på studiestedet, og det var ikke noen hindring egentlig. Nå er det derimot begynt å bli det. Hva skal jeg gjøre? Jeg orker ikke å gå rundt å bli hindret fagmessig pga at jeg er nervøs når han er tilstede... Tips??

Skrevet

Noen av kursdeltakerne ble muligens forelska i meg, men det var - se men ikke røre -. Og ikke noe mobilnummer utleveres.

amerikafareren
Skrevet

Hvor gammel er du? Det er stor forskjell om du går på ungdomsskolen eller universitetet.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...