Gå til innhold

webmaster er det mulig å få et forum for dyr?hvor en dyrelege kan svare?


Gjest aleinemamma

Anbefalte innlegg

Gjest aleinemamma

Hei Webmaster.

Jeg lurer på om det går an å få et forum hvor folk kan spørre om ting vedr dyrene sine.

Det er ofte ting jeg frks og andre har lurt på som vi kansje vil spørre en fagperson om før vi frks går til en vanlig dyrelege,eller spørsmål vi frks lurer på som andre kansje vet svaret på.

Jeg og flere jeg vet om savner et slikt forum her på dol,det er leger til oss mennesker,men hva med dyrene?

jeg tror mange dolere kansje ville føle seg hjulpet ang et slikt forum,for det er ikke alltid så lett å vite hvordan vi kan hjelpe dyrene våre,har akkuratt nå en hund som jeg trenger råd med,men som jeg ikke vet hvor jeg skal henvende meg.

Og håper at det i fremtiden kan bli aktuellt her.

Hvis flere savner et slikt forum,eller er interessert i det,håper jeg dere kan skrive det her, slik at man kan få en oversikt over hvor mye dette ville bety for dolerne,nødvendigheten av det.

Jeg vet det ville hjelpe meg ihvertfall.

Til andre enn webmaster som vil svare på inlegget mitt,ønskes det KUN seriøse tilbakemeldinger dette er nemlig viktig for meg.

takk på forhånd fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Dette er sannsynligvis det Forum'et som har vært mest etterspurt her på DOL.

Men dette forslaget har dessverre aldri fått gjennomslag. Jeg vil anta at grunnen er at DOL vil forsøke å holde en mer "ren" medisinsk profil og synes det vil være uheldig å trekke inn et Forum med en veterinær.

Personlig skjønner jeg ikke hvorfor de ikke endrer litt på profileringen på de ikke-medisinske foraene her - de har nå samlet dem i gruppen "standard" - det hadde vært klart bedre å kalle gruppen "Livskvalitet" og utvide den med flere fora uten fagpersoner - bl.a. et Forum for Kjæledyr. Kjæledyr har tross alt en positiv virkning på såvel helse som livskvalitet hos mange.

De fokuserer jo i utgangspunktet på både helse og livskvalitet - og generelle og spesielle diskusjonsfora har i høyeste grad med livskvalitet å gjøre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er sannsynligvis det Forum'et som har vært mest etterspurt her på DOL.

Men dette forslaget har dessverre aldri fått gjennomslag. Jeg vil anta at grunnen er at DOL vil forsøke å holde en mer "ren" medisinsk profil og synes det vil være uheldig å trekke inn et Forum med en veterinær.

Personlig skjønner jeg ikke hvorfor de ikke endrer litt på profileringen på de ikke-medisinske foraene her - de har nå samlet dem i gruppen "standard" - det hadde vært klart bedre å kalle gruppen "Livskvalitet" og utvide den med flere fora uten fagpersoner - bl.a. et Forum for Kjæledyr. Kjæledyr har tross alt en positiv virkning på såvel helse som livskvalitet hos mange.

De fokuserer jo i utgangspunktet på både helse og livskvalitet - og generelle og spesielle diskusjonsfora har i høyeste grad med livskvalitet å gjøre.

Hvor i svarteste innereste mig..... finner man denne 'standard'?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Webmaster, Teknisk støtte

Hei

I denne tråden var det mye nyttig. Vi skal se på dette ganske raskt og sette opp slik at vi kan bl.a. bruke ideen om "Livsstil".

Kanskje kjæledyrene også får en plass her samtidig.... :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest aleinemamma

Hei igjen.

Jeg vil takke webmaster for at du tok spørsmålet mitt til deg, og ga et håp om at det kansje vil komme et dyreforum.

Det er fint å se at dolerne kan komme med forslag som blir godt mottatt.

At redaksjonen viser tegn på å også lytte til brukerne,har sett mye kritikk ang det i det siste, og mener at man også bør gi ros når det er på sin plass.

Takk til deg og singularity som ga et forslag på hvordan man kan få et bedre tilbud her på dol,som webmaster kansje kan gjøre noe med.

Og hvordan gjøre dol bedre,ang tilbudet til brukerne.

Takk for svar til alle,og støtte for forslaget.

PS:Det er mye bedre å komme med forslag,enn bare kritikk hver gang dolredaksjonen prøver å forandre på tjenesten,slik de mener det blir bedre.

Vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På www.dyrenett.no finnes det en veterinær som svarer på spørsmål.

Når det er sagt så støtter jeg fullt ut forslaget om et kjæledyr-forum her på DOL. Det er noe jeg har savnet selv. Og da gjerne en veterinær som har god kompetanse ikke bare på hund og katt, men også mer "uvanlige" dyr som ilder, gnagere, fugl osv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Ville bare "henge" meg på for å støtte forslaget ditt! Har også tenkt på det noen ganger, og håper at de kan få til noe for dyrene også. Det hadde vært både spennende og nyttig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

I denne tråden var det mye nyttig. Vi skal se på dette ganske raskt og sette opp slik at vi kan bl.a. bruke ideen om "Livsstil".

Kanskje kjæledyrene også får en plass her samtidig.... :-)

Er dette noe å tenke over da? Christian har jo foralt mang en gang at budsjettet er for lite hvis ingen melder seg som gratis frivillige......

Jeg ønsker meg også et forum for økonomi og ett juridisk forum! *S*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...