Gå til innhold

Vi trenger innvandrere for å finansiere pensjonen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

De kom nok i sin tid for å arbeide....men det var inntil de oppdaget trygdesystemet vårt.

Skrevet

De kom nok i sin tid for å arbeide....men det var inntil de oppdaget trygdesystemet vårt.

Det er også ganske frekt å opprette et parti som skal fremme innvandreres rettigheter, Innvandrerpartiet. Dette partiet har som viktigste oppgave å informere innvandrere om deres rettigheter i samfunnet.

"Som leder av Innvandrerpartiet vil Mohan Singh Varma kjempe for bedre informasjon fra offentlige organer og egen jobbkvote for arbeidstagere med innvandrerbakgrunn.

- Mange innvandrere er ikke fornøyde med innsatsen fra innvandrerpolitikerne. De blir ikke oppfattet som representanter for innvandrerne, men for sine respektive partier. Derfor er det behov for Innvandrerpartiet. Dette har jeg planlagt i fire år, sier Mohan Singh Varma, leder av Innvandrerpartiet.

Søndag samlet han i underkant av 30 profilerte personer i innvandrermiljøet for å be om deres støtte da partiet ble stiftet. "

Skrevet

Mohan Singh Varma har forresten prøvd seg som politiker i alle partiene uten å finne det han leter etter. Makt. Han fikk ikke mandat, annet enn som maskot.

Skeptisk til denne mannen?

Gjest god helg
Skrevet

Mohan Singh Varma har forresten prøvd seg som politiker i alle partiene uten å finne det han leter etter. Makt. Han fikk ikke mandat, annet enn som maskot.

Skeptisk til denne mannen?

Ja, jeg er veldig skeptisk.

Skrevet

Jeg er også veldig skeptisk til rene interessepartier.

Jeg kan heller akseptere ministre, ombud eller organisasjoner som skaper aktuell kompetanse for høringer og forslag.

Skrevet

Landet kan f eks ikke styres av et parti for funksjonshemma, fiskere eller statsansatte (selv om vi allerde har det), og kristne (vi har det også).

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...