Gå til innhold

I morgen eller tirsdag barna kler seg ut?

Anbefalte innlegg

Gjest Mechilah
Skrevet

Er jo på tirsdag,men er jo ikke mange som feirer det her i Norge da...

Skrevet

Ikke mange?! Hvor har du vært 31. oktober de siste årene? De renner jo dørene ned etter snop!

Gjest Mechilah
Skrevet

Ikke mange?! Hvor har du vært 31. oktober de siste årene? De renner jo dørene ned etter snop!

Oki..ikke der jeg bor da,her er det få som går rundt på dørene.

Gjest Calóni
Skrevet

Synes ungene har feiret Halloween hele oktober noen år, jeg. Det var vel mest i starten, da Halloween plutselig ble en ting norske barn skulle feire. Men det virket som om ingen helt visste når det var, så vi hadde unger på døra ganske mange dager, husker jeg. Her jeg bor nå har vi ikke hatt noen, såvidt jeg kan huske. Mulig de har begynt å holde seg til én dag nå.

Skrevet

Jo det er mange som feirer Halloween, ihvertfal i større byer.

Gjest Flywheel
Skrevet

Det er på tirsdag, den 31.

Det kunne ha vært på julaften for min del. De bortskjemte ungene skal få gråstein hvis dem kommer hit på døra.

Skrevet

Jeg har akkurat sendt ut seksåringen og niåringen i fryktinngytende kostymer. De er på vei til Halloweenfest i nabolaget... Eldstejenta var ikke mulig å kjenne igjen *grøss*

Skrevet

Jeg har akkurat sendt ut seksåringen og niåringen i fryktinngytende kostymer. De er på vei til Halloweenfest i nabolaget... Eldstejenta var ikke mulig å kjenne igjen *grøss*

Når de er på halloween fest, går de rundt på dører også i kveld da eller gjør de det tirsdag?

Gjest Underskrift
Skrevet

Det er ufint og gå trick or treat før den 31/10 i alle fall.

Mange feirer det i dag, men på tirsdag er dagen.

Hos meg kommer godte først til tirsdag, og om noen dukker opp idag, skal jeg fortelle at di er hjertlig velkommen og komme tilbake på tirsdag :o)

Tirsdag er Halloween. Punktum finale.

Hvordan man feirer det privat.... ja det gir jeg helt beng i...

Skrevet

Når de er på halloween fest, går de rundt på dører også i kveld da eller gjør de det tirsdag?

Nei, det tror jeg skjer kun på tirsdag. Mine unger skal bare på fest på et lokale idag.

Gjest Mechilah
Skrevet

Jo det er mange som feirer Halloween, ihvertfal i større byer.

Okey,jeg bor ikke i en stor by,så er vel litt uvitende da,hehe ;)

Gjest Mechilah
Skrevet

Huff da...skumle små kryp i dag ute å går da..hehe,og noen kommer tirsdag..

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...