Gjest ojibwa Skrevet 28. oktober 2006 Skrevet 28. oktober 2006 Fra en periode hvor jeg har vært meget syk og deprimert holder jeg nå på å bli frisk. Skal begynne på arbeid og det ser ut til at ting ordner seg. Men tiden jeg har vært syk har satt sine spor. Jeg har arr oppover armer og bein som vanskelig lar seg skjule. Hva skal jeg si når noen spør? Tørr ikke være ærlig om dette , tror jeg. Noen forslag? 0 Siter
hidi Skrevet 28. oktober 2006 Skrevet 28. oktober 2006 Skjønner at du føler det vanskelig å være ærlig! Men er ikke det likevel det beste... Hva skal du ellers si, at du ble andrepet av en gaupe eller noe? Tror de fleste mennsker setter pris på ærlighet, og vil støtte deg masse! Jeg går for ærlighet! 0 Siter
Gjest ojibwa Skrevet 28. oktober 2006 Skrevet 28. oktober 2006 Skjønner at du føler det vanskelig å være ærlig! Men er ikke det likevel det beste... Hva skal du ellers si, at du ble andrepet av en gaupe eller noe? Tror de fleste mennsker setter pris på ærlighet, og vil støtte deg masse! Jeg går for ærlighet! Takk, går for dette med gaupe jeg. Har en katt.... 0 Siter
hidi Skrevet 28. oktober 2006 Skrevet 28. oktober 2006 Takk, går for dette med gaupe jeg. Har en katt.... En særdeles agressiv katt... Ville være ærlig jeg da! 0 Siter
Gjest timmmla Skrevet 29. oktober 2006 Skrevet 29. oktober 2006 jeg løser det ved rett og slett aldri vise de fram. lange ermer, osv. Men folk vil aldri tro på dette med katt og gaupe osv. Ingen tror på det, de fleste skjønner hva det er. .. er såpass mange som har gjort det, at de fleste har sett noen arr på andre...så er like greit å bare være ærlig og prøve ikke lage stor sak av det, men bare..fortid.. om du skjønner hva jeg mener. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.