Gå til innhold

Hvordan?

Anbefalte innlegg

Gjest hopplaaaaa
Skrevet

Hvordan viser en jente en gutt at hun er forelsket i han eller interessert i han?

Tar hun mer på han enn vanlig? Eller er det andre tegn?

Gjest tenåringer
Skrevet

Jeg tror hun holder seg mer bort fra ham, terger og gjør ting motsatt av hva hun mener. Det skal liksom ikke være tydelig for gutten, merkelig nok.

Skrevet

Lange blikk, fysisk nærhet og mye smil.

Motsatt, om smilene er stive, hun unngår å holde blikket ditt og setter seg et stykke unna vil jeg ta det som et tegn på at hun ikke liker deg.

Skrevet

Øyekontakt. Litt lenger enn vanlig, og med et lite smil. :)

Gjest LOTUS78
Skrevet

Jeg mener å ha hørt at jenter mulig gutter også får utvidede pupiller og står med litt åpen munn når hun hører på en hun er interessert i, i tillegg tar hun seg på halsen under øret. Gikk en dokumentar om det på animal planet for ca. 1 år siden.

Gjest hopplaaaaa
Skrevet

Øyekontakt. Litt lenger enn vanlig, og med et lite smil. :)

Nå kjenner jeg denne jenta veldig godt. Igår hadde vi masse intimt nærmær. Blant annet massasje med olje og dusjet sammen. Koselig :-)

Skrevet

Nå kjenner jeg denne jenta veldig godt. Igår hadde vi masse intimt nærmær. Blant annet massasje med olje og dusjet sammen. Koselig :-)

Det er ikke spesielt vanlig å dusje sammen med gutter man ikke er forelsket i, så jeg tipper hun er sånn passelig interessert. ;)

Gjest hopplaaaaa
Skrevet

Det er ikke spesielt vanlig å dusje sammen med gutter man ikke er forelsket i, så jeg tipper hun er sånn passelig interessert. ;)

Hehehehehehehehehehe :-)

Det tror jeg også *ler*

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...