Gå til innhold

popppins på byen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå er du oppe, ja. God morgen/ettermiddag! (Har du huska å stille klokka en time, forresten?)

Det er nok ikke tvil om at du hadde det gøy i går, og det var fornøyelig å lese det du skrev i natt. Det som ikke er fornøyelig, er selvsagt det at du savner jakka og bankkortet ditt. Du får ringe utestedet og spørre med en gang, slik at du slipper å uroe deg unødig for lenge. Håper kortet ligger der slik som du tror - og det tror jeg også. :-) Jakka er der sikker også.

Lykke til med ryddinga på kjøkkenet - og jeg håper ikke det blir for vanskelig å fjerne sporene etter den plastposen du smelta på plata.

God bedring - jeg kjenner meg bare så veldig igjen ...

*sender en varm tanke*

Hehe jeg hadde klart å stille mobilen min en time forover, klokken hadde jeg ikke stilt, og pc'en var automatisk stilt en time tilbake, så idag tidlig hadde jeg litt problemer med å skjønne om klokken var 13 14 eller 15 ;)

Ellers ringte jeg utestedet istad.. de lo veldig av meg hehe men både bankkort jakke og paraplyen min var der (og det forklarer hvorfor jeg var gjennomvåt når jeg kom hjem)

*puster lettet ut* :-)

Gjest Ulvinnen
Skrevet

Hehe jeg hadde klart å stille mobilen min en time forover, klokken hadde jeg ikke stilt, og pc'en var automatisk stilt en time tilbake, så idag tidlig hadde jeg litt problemer med å skjønne om klokken var 13 14 eller 15 ;)

Ellers ringte jeg utestedet istad.. de lo veldig av meg hehe men både bankkort jakke og paraplyen min var der (og det forklarer hvorfor jeg var gjennomvåt når jeg kom hjem)

"både bankkort jakke og paraplyen min var der"

Da ordnet jo alt seg :-)

Ikke har du brent ned hybelen heller, så da gikk det bra denne gangen også!

Skrevet

Så godt at det endte godt! :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...