Gå til innhold

De berømte bildene...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Føler at jeg er den eneste her på DOL (og i resten av Norge) som ikke har sett bildene av Kåre Conradi.

Er det ingen som har en link??? Føler meg sååååå uttafor...

Skrevet

Mote.no, søk på etternavnetnavnet hans. Det er det eneste jeg har sett hvertfall.

Skrevet

Problemet med å ha en link til bildene, er at da må noen ha publisert de for offentlig beskuelse. Og det er først da det blir snakk om ulovligheter som kan straffeforfølges.

Så det er nok først og fremst de som kan sende pr. e-post og andre 1:1, evt 1:få-nettmedium (joda, man _kan_ sende mail til 1000 stk.) du får lete blant.

Skrevet

Bortsett fra det, så syns jeg det er ufyselig å sende private bilder videre. Jeg håper ingen sender meg dem.

Gjest Debra irl
Skrevet

Jeg har heller ikke sett dem. Vet ikke helt om jeg er glad for det, eller om jeg føler meg litt utafor. Jeg _må_ jo ikke se stellet til KC, men at ingen har sendt meg den mailen når jeg får så mye annen dritt/kjedemail da....

Gjest søk og du finner!
Skrevet

Jeg har heller ikke sett dem. Vet ikke helt om jeg er glad for det, eller om jeg føler meg litt utafor. Jeg _må_ jo ikke se stellet til KC, men at ingen har sendt meg den mailen når jeg får så mye annen dritt/kjedemail da....

Jeg fant bildene på en nettside også nå (og har også fått dem på mails), men det er vel ikke lov å legge ut linken her. Da kommer slettemumrikken! ;)

Gjest Googleglego
Skrevet

Jeg fant bildene på en nettside også nå (og har også fått dem på mails), men det er vel ikke lov å legge ut linken her. Da kommer slettemumrikken! ;)

linker er vel lov å legge ut. Så lenge du ikke er eier av nettstedet som har lagt ut bildene, eller har lagt dem ut selv, så har du inget å frykte;)

Gjest søk og du finner!
Skrevet

linker er vel lov å legge ut. Så lenge du ikke er eier av nettstedet som har lagt ut bildene, eller har lagt dem ut selv, så har du inget å frykte;)

Linker til ulovligheter blir sikkert slettet her, tror jeg!

Skrevet

fant ikke jeg heller... men jeg fikk se noe annet som jeg heller ville se i natt, så jeg sier meg fornøyd ;)

Gjest Flatlusa
Skrevet

Registrer deg på nakenprat.com (ta 30 sek), så får du se bildene.

Bildet av snoppen lå før på mote.no, men det er slettet. Bare svømmebrillebildene der nå.

Skrevet

Nemlig, slik føler jeg det også. Mailboksen flommer over av så mye dritt, hvorfor kan ikke jeg få den som er skikkelig "snakkis"?

Og jeg er enig, det er ikke det at tissen til Kåre er så spennende i seg selv...

Gjest KariKruskakli
Skrevet

Det er sikkert bare uskyldige feriebilder

Gjest Ulvinnen
Skrevet

Nei, i følge åndsverkloven, så er det ikke lov å legge ut linker til ulovlige nettsider. Da er du med på å "publisere" dem, og det er straffbart.

Skrevet

Bortsett fra det, så syns jeg det er ufyselig å sende private bilder videre. Jeg håper ingen sender meg dem.

Enig

Skrevet

Til trøst så har ikke jeg sett dem heller og jeg kan si med en gang at det intereserer meg midt ett visst sted. Det er ille at dette skal legges ut og at andre nesten gjør hva som helst for å få sett bildene.

Hver enkelt burde ha stilt seg spørsmålet om de hadde likt at andre hadde grafset i dette, hvis det var deres bilder og hva de ville at andre skulle ha gjort i en slik situasjon.

Skrevet

Til trøst så har ikke jeg sett dem heller og jeg kan si med en gang at det intereserer meg midt ett visst sted. Det er ille at dette skal legges ut og at andre nesten gjør hva som helst for å få sett bildene.

Hver enkelt burde ha stilt seg spørsmålet om de hadde likt at andre hadde grafset i dette, hvis det var deres bilder og hva de ville at andre skulle ha gjort i en slik situasjon.

Uff, nå skammer jeg meg over min iver. Du har helt rett, jeg hadde ikke likt det om det var min kropp som ble gjenstand for massemail.

Gjest hun er pen, verre for han
Skrevet

Nemlig, slik føler jeg det også. Mailboksen flommer over av så mye dritt, hvorfor kan ikke jeg få den som er skikkelig "snakkis"?

Og jeg er enig, det er ikke det at tissen til Kåre er så spennende i seg selv...

Bildene er skikkelig fine de, av henne. Fikk de på mail.

Vakre bilder av henne i dusjen og liggende i sengen, mannen min har tatt dristigere bilder av meg.

Den som har grunn til å være flau er jo Kåre da. Ta bilde av seg selv mens han holder vekk skjorta så snoppen skal synes... Vet ikke jeg...

Litt verre enn fjortis, skikkelig tåpelig.

Gjest mysser på mail
Skrevet

Har fått de på mail idag, av 7 forskjellige avsendere, 7 bilder, var bare 3 litt på kanten-bilder.

Skrevet

"Jeg _må_ jo ikke se stellet til KC, men at ingen har sendt meg den mailen når jeg får så mye annen dritt/kjedemail da.... "

Ha ha, artig poeng! ;-)

Det er jo litt slik at når en sak er skikkelig snakkis så kan man begynne å lure litt, hva enten det gjelder Muhammed-tegninger, den mailen om han "bigami-advokaten", eller snoppen til Conradi.

Jeg har heller ikke fått mail, men så får jeg ikke så mye junkmail generelt.

Jeg er egentlig mer nysgjerrig på de mye omtalte bildene med dykkemaske enn dem med snoppen. De høres morsomme ut! ;-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...