GoodTimes Skrevet 29. oktober 2006 Skrevet 29. oktober 2006 Jeg er ute etter gode joggesko med mye "sprett i" på grunn av dårlig rygg. (Jeg jogger ikke, bare går). Men nå snart trenger jeg jo noen som er varme og vanntette, samt sklisikre. Jeg har søkt på Viking med goretex, men finner ingen butikker i Oslo, og ingen med litt høy støvelkant. Alle ser ut som litt stive fjellsko/jaktstøvler. Noen med peiling? Hvor i Oslo finner jeg vinterjoggere? 0 Siter
NeaNoor Skrevet 29. oktober 2006 Skrevet 29. oktober 2006 Her kanskje? http://www.xxl.no/xxl_templates/produktlistingWide____33491.aspx 0 Siter
GoodTimes Skrevet 29. oktober 2006 Forfatter Skrevet 29. oktober 2006 Her kanskje? http://www.xxl.no/xxl_templates/produktlistingWide____33491.aspx Flott, tusen takk, jeg fant en butikk der det passer godt for trikken min! 0 Siter
Mekri Skrevet 29. oktober 2006 Skrevet 29. oktober 2006 Jeg ville tatt turen innom Løplabbet :-) 0 Siter
GoodTimes Skrevet 29. oktober 2006 Forfatter Skrevet 29. oktober 2006 Jeg ville tatt turen innom Løplabbet :-) Det e rpå Løplabbet jeg pleier å kjøpe sko, men de har alle sammen sånt tynt, gjennomhullet stoff mellom der det er lær eller hva pokker. Hele sommeren blir jeg våt på beina bare jeg går gjennom litt regnvått gras. De begynner å bli for kalde også. Tror du de har vinterjoggere på Løplabbet? 0 Siter
Mekri Skrevet 29. oktober 2006 Skrevet 29. oktober 2006 Det e rpå Løplabbet jeg pleier å kjøpe sko, men de har alle sammen sånt tynt, gjennomhullet stoff mellom der det er lær eller hva pokker. Hele sommeren blir jeg våt på beina bare jeg går gjennom litt regnvått gras. De begynner å bli for kalde også. Tror du de har vinterjoggere på Løplabbet? De har det her i Trondheim iallefall. Regner egentlig med at utvalget er minst like stort i Oslo :-) Jeg har flere par fritidssko derfra også. De bruker jeg hele vinteren. Mine er av merket Asics med gore-tex. De er kjempegode. 0 Siter
Gjest Jeg trenger også Skrevet 29. oktober 2006 Skrevet 29. oktober 2006 De har det her i Trondheim iallefall. Regner egentlig med at utvalget er minst like stort i Oslo :-) Jeg har flere par fritidssko derfra også. De bruker jeg hele vinteren. Mine er av merket Asics med gore-tex. De er kjempegode. hvor i barteby finner jeg denne butikken? 0 Siter
Snacky1365380698 Skrevet 29. oktober 2006 Skrevet 29. oktober 2006 hvor i barteby finner jeg denne butikken? Kjøpmannsgt, på skrå over SATS 0 Siter
musikeren Skrevet 29. oktober 2006 Skrevet 29. oktober 2006 Gjør vel ikke noe om en blir litt våt på beina så lenge en veit at en varm dusj og tørre sokker venter hjemme:-) 0 Siter
GoodTimes Skrevet 29. oktober 2006 Forfatter Skrevet 29. oktober 2006 Gjør vel ikke noe om en blir litt våt på beina så lenge en veit at en varm dusj og tørre sokker venter hjemme:-) Det kan DU si, det, Musiker, som antakelig jogger. Men jeg bruker dem til gå-sko, og da kan jeg like gjerne bli sittende på flyet til London eller på møte i Oslo med våte føtter - bare fordi jeg slumper borti litt vått gras i starten ... 0 Siter
Mekri Skrevet 29. oktober 2006 Skrevet 29. oktober 2006 hvor i barteby finner jeg denne butikken? Löplabbet Trondheim Kjøpmannsgt 36 7011 Trondheim tlf: 73 80 82 22 [email protected] Åpningstider man-fre 10–17 torsdag 10–19 lørdag 10–15 Stod det på hjemmesida deres :-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.