Gå til innhold

Vinterjoggere

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er ute etter gode joggesko med mye "sprett i" på grunn av dårlig rygg. (Jeg jogger ikke, bare går). Men nå snart trenger jeg jo noen som er varme og vanntette, samt sklisikre.

Jeg har søkt på Viking med goretex, men finner ingen butikker i Oslo, og ingen med litt høy støvelkant. Alle ser ut som litt stive fjellsko/jaktstøvler.

Noen med peiling? Hvor i Oslo finner jeg vinterjoggere?

Skrevet

Jeg ville tatt turen innom Løplabbet :-)

Det e rpå Løplabbet jeg pleier å kjøpe sko, men de har alle sammen sånt tynt, gjennomhullet stoff mellom der det er lær eller hva pokker.

Hele sommeren blir jeg våt på beina bare jeg går gjennom litt regnvått gras. De begynner å bli for kalde også.

Tror du de har vinterjoggere på Løplabbet?

Skrevet

Det e rpå Løplabbet jeg pleier å kjøpe sko, men de har alle sammen sånt tynt, gjennomhullet stoff mellom der det er lær eller hva pokker.

Hele sommeren blir jeg våt på beina bare jeg går gjennom litt regnvått gras. De begynner å bli for kalde også.

Tror du de har vinterjoggere på Løplabbet?

De har det her i Trondheim iallefall. Regner egentlig med at utvalget er minst like stort i Oslo :-)

Jeg har flere par fritidssko derfra også. De bruker jeg hele vinteren. Mine er av merket Asics med gore-tex. De er kjempegode.

Gjest Jeg trenger også
Skrevet

De har det her i Trondheim iallefall. Regner egentlig med at utvalget er minst like stort i Oslo :-)

Jeg har flere par fritidssko derfra også. De bruker jeg hele vinteren. Mine er av merket Asics med gore-tex. De er kjempegode.

hvor i barteby finner jeg denne butikken?

Snacky1365380698
Skrevet

Kjøpmannsgt, på skrå over SATS :)

Skrevet

Gjør vel ikke noe om en blir litt våt på beina så lenge en veit at en varm dusj og tørre sokker venter hjemme:-)

Skrevet

Gjør vel ikke noe om en blir litt våt på beina så lenge en veit at en varm dusj og tørre sokker venter hjemme:-)

Det kan DU si, det, Musiker, som antakelig jogger. Men jeg bruker dem til gå-sko, og da kan jeg like gjerne bli sittende på flyet til London eller på møte i Oslo med våte føtter - bare fordi jeg slumper borti litt vått gras i starten ...

:(

Skrevet

Löplabbet Trondheim

Kjøpmannsgt 36

7011 Trondheim

tlf: 73 80 82 22

[email protected]

Åpningstider

man-fre 10–17

torsdag 10–19

lørdag 10–15

Stod det på hjemmesida deres :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...