Gå til innhold

Kyssetest!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hjertet mitt hadde stoppet tvert! Bare å være sååå nær en sjimpanse på ordentlig...

*grøss*

Gjest gåsehud
Skrevet

Å dæven, tror jeg hadde tatt en grundig tannmunntungepuss etter det der. :o)

Jeg hadde fått sjokk og besvimt om det var meg!

Skrevet

Noe så slemt!

Men hun første jenta var utrolig søt da. "Har du noe problem med å kysse disse modellene?" "NO! Hihihihi" =)

Gjest Ulvinnen
Skrevet

Det der syns jeg var utrolig dårlig gjort! Jeg trodde de skulle bytte ut kjekkasene med et par gamle gubber. Det kunne vært moro. Men å la jentene kysse dyr? Nei, det var over streken :(

Skrevet

Noe så slemt!

Men hun første jenta var utrolig søt da. "Har du noe problem med å kysse disse modellene?" "NO! Hihihihi" =)

Skikkelig fjortis!!! Men veldig søt - helt enig.

Skrevet

Skikkelig fjortis!!! Men veldig søt - helt enig.

Ja =)

Skrevet

Det verste er jo at det finnes folk som synes dette er god humor. Personlig synes jeg humor som går på å drite ut andre er simpelt og sjofelt. Det er en type humor som appellerer til våre verste sider.

Skrevet

Jeg hadde blitt rasende. Faktisk.

Fy f... så ekkelt!

Skrevet

Det der syns jeg var utrolig dårlig gjort! Jeg trodde de skulle bytte ut kjekkasene med et par gamle gubber. Det kunne vært moro. Men å la jentene kysse dyr? Nei, det var over streken :(

Og det sier du!

Hva er galt med å kysse dyr?

Skrevet

Jeg synes mest synd i sjimpansene, jeg. Stakkars dyr, som må være med på sånne teite ting.

Skrevet

Jeg synes det var så ekkelt at jeg ikke orket å se ferdig, holder på å spy av å tenke på det!

Gjest Ulvinnen
Skrevet

Og det sier du!

Hva er galt med å kysse dyr?

"Og det sier du!"

Jeg tar av meg ulvehamen når jeg kysser mennesker :-)

Skrevet

"Og det sier du!"

Jeg tar av meg ulvehamen når jeg kysser mennesker :-)

Jeg synes ikke du bør kysse mennesker. De er så ekle.

Gjest Ulvinnen
Skrevet

Jeg synes ikke du bør kysse mennesker. De er så ekle.

Det er ikke så veldig mange mennesker jeg bruker å kysse. Han jeg har smasket på de siste årene har jeg vent meg til, så det oppleves slett ikke som ekkelt.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...