Gå til innhold

Psykotisk symptom ved depresjon?

Anbefalte innlegg

Ved temlig ille perioder med depresjon har jeg opplevdt at det er vanskelig å føre en samtale.

Jeg forsøker å starte en samtale med noen venner men plutselig så har jeg glemt hva jeg startet å snakke om og begynnte og prate om noe annet.

Jeg skjønner etter hvert at jeg har skiftet tema men har glemt hva jeg snakket om først. Men det kan komme tilbake senere.

Dette har skjedd når jeg har vært hos venner og forsøkt å prate for å ikke virke helt utafor. Jeg har ikke fortalt de at jeg er psyk.

Men jeg vil tro jeg da virker litt underlig.

Er det bare konsentrasjonsproblemer eller er det noe på grensen til psykose symptomer.

Ellers når jeg er så dårlig så ungår jeg helst samtaler. Bortsett fra Hei og Hade.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/251869-psykotisk-symptom-ved-depresjon/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...