Gjest hva gjør deg lykkelig? Skrevet 29. oktober 2006 Skrevet 29. oktober 2006 hva gjør deg lykkelig? 0 Siter
keinstein Skrevet 29. oktober 2006 Skrevet 29. oktober 2006 Å høre at de stygge maleriene var vekk. Men så dukket de opp igjen. 0 Siter
flowy Skrevet 29. oktober 2006 Skrevet 29. oktober 2006 Det er så mye: Kan jo ramse opp litt; En god kopp kaffe med noe søtt til. Å shoppe sengetøy, glass og telysholdere. Å få bruke min kreative side. Vakre tekopper med blomstermønster og gullkant. Å lese en god bok. Å bake eller lage mat. Å høre på lyden av regnet. Å glede andre. God musikk. Jeg kunne sagt at samboeren min gjør meg lykkelig, men det sier jeg ikke. Jeg er lykkelig når jeg føler meg hel i kraft av meg selv, fordi jeg verner om de tingene som gir meg identitet. 0 Siter
Gjest Debra irl Skrevet 29. oktober 2006 Skrevet 29. oktober 2006 når ungene mine sitter og koser hverandre i sofaen og deler brodelig med hverandre. 0 Siter
Gjest jeppsk Skrevet 29. oktober 2006 Skrevet 29. oktober 2006 -Gutten min. -Søskenene mine. -En varm kopp kakao med krem når det er surt vær ute. ++ 0 Siter
Frøken eple Skrevet 29. oktober 2006 Skrevet 29. oktober 2006 Familien, venner, kjæresten, kjæledyret, god middag, løv på bakken, snø i luften, sol og sommer, latter, utfordring på jobb, reise nye steder, små gleder som når fotball-laget vinner, barnelatter. Du vet, de der tingene. 0 Siter
Gjest pekka Skrevet 29. oktober 2006 Skrevet 29. oktober 2006 At jeg kan hjelpe andre. Familien selvfølgelig. At vi er friske. Og de små ting som nytraktet kaffe, god mat,venner!, og masse annet 0 Siter
Gjest Aviaana Skrevet 29. oktober 2006 Skrevet 29. oktober 2006 dager hvor jeg er smertefri og ser lyst på fremtiden. Å kunne legge meg ned i en seng med helt nytt sengetøy. Å kunne legge seg ned i sengen på hytta når det er iskaldt utenfor. Sushi. å gå inn på dol, når det er 15 nye svar til meg. å drikke kaffe med melk og sukker. 0 Siter
Gjest jaja, ikke nå nei. Skrevet 29. oktober 2006 Skrevet 29. oktober 2006 Når mannen min _ser_ meg og mine behov. noe som er sjeldent 0 Siter
Dorthe Skrevet 29. oktober 2006 Skrevet 29. oktober 2006 dager hvor jeg er smertefri og ser lyst på fremtiden. Å kunne legge meg ned i en seng med helt nytt sengetøy. Å kunne legge seg ned i sengen på hytta når det er iskaldt utenfor. Sushi. å gå inn på dol, når det er 15 nye svar til meg. å drikke kaffe med melk og sukker. Bortsett fra sushi som jeg aldri har smakt, må jeg si meg veldig enig med deg. 0 Siter
Gjest Aviaana Skrevet 31. oktober 2006 Skrevet 31. oktober 2006 Bortsett fra sushi som jeg aldri har smakt, må jeg si meg veldig enig med deg. sushi og kaffe er derimot ikke en god kombinasjon sammen . 0 Siter
Dorthe Skrevet 31. oktober 2006 Skrevet 31. oktober 2006 sushi og kaffe er derimot ikke en god kombinasjon sammen . Nå er sushirestauranten her stengt også, i hvert fall den ene. Jeg tror jeg foretrekker annen mat jeg ) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.