Gå til innhold

Spillkortene til Norsk tipping

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det bare jeg som er irritert over disse nye spillkortene. Synes de gamle var best for da gikk pengene inn på MIN konto om jeg vant noe. Nå går det inn på spillkortet og de går ikke inn på konto før summen er over 10000,-

Det er ikke det at jeg vinner så mye, men da disponerte jeg de som jeg ville. Kunne ta de ut som ekstra feriepenger når den tiden kom. Nå kan jeg ta de ut der jeg tipper om kommisjonæren har nok penger i kassa.

Ikke blir det noe renter på konton min heller. Ikke at det blir noen summer som jeg merker, men Norsk tipping får nok mange renter når en legger sammen alle summene som utgjør småpremier rundt om i landet.

Jo, er litt irritert i dag og godt å få ut litt damp.

Skrevet

Du kan jo overføre pengene fra spillkontoen til din bankkonto når du er i butikken, det er ikke noe problem. Tar vel kanskje et par dager, men.

Skrevet

Du kan jo overføre pengene fra spillkontoen til din bankkonto når du er i butikken, det er ikke noe problem. Tar vel kanskje et par dager, men.

Var så mye enklere tidligere. Alt gikk automatisk. Slapp å gjøre noe selv.

Skrevet

Var så mye enklere tidligere. Alt gikk automatisk. Slapp å gjøre noe selv.

Kanskje det går an å ordne noe over nettet?

Skrevet

Kanskje det går an å ordne noe over nettet?

Ikke så vidt jeg har sett.

Gjest Debra irl
Skrevet

du kan gå på sidene til norsk tipping og overføre pengene fra spillkonto til bankkonto selv. Det kreves at du har en ubs kortleser, men det bestiller du gratis fra norsk tipping. på nett.

Skrevet

du kan gå på sidene til norsk tipping og overføre pengene fra spillkonto til bankkonto selv. Det kreves at du har en ubs kortleser, men det bestiller du gratis fra norsk tipping. på nett.

Det kan jeg jo gjøre, men det er prinsippet som irriterer meg. Det var så lettvint før. Alt gikk av seg selv.

Det er nok mange som ikke har tilgang til internett, tenker da på mange eldre som trofast leverer inn lappen sin hver uke + alle de småsummene som flyter rundt og gir selskapet rentepenger.

Skrevet

Tror det blir en endring ved nyttårstider, at man igjen får alle premier inn på konto.

Skrevet

Tror det blir en endring ved nyttårstider, at man igjen får alle premier inn på konto.

Får håpe det, men den mailen jeg fikk fra selskapet sa ikke noe om det. Da var det snakk om hvilke muligheter de hadde framover og hvilken sikkerhet det var for meg som spiller.

Uff, jeg er skikkelig negativ i dag.

Gjest Debra irl
Skrevet

Det kan jeg jo gjøre, men det er prinsippet som irriterer meg. Det var så lettvint før. Alt gikk av seg selv.

Det er nok mange som ikke har tilgang til internett, tenker da på mange eldre som trofast leverer inn lappen sin hver uke + alle de småsummene som flyter rundt og gir selskapet rentepenger.

Jepp. Skjønner. På den annen side slipper man uavhentede miliongevinster som triste damer som har brukt akkurat _de_ tallene på ordre fra sin døde mor påberoper seg å ha levert inn uten å ha kvittering....

Men syns også det har gjort det letttvint på andre måter, f.eks har jeg lastet ned norsk tipping til mobilen slik at jeg kan lever lotto derfra, så slipper jeg kø og hele greia, og kan levere inn i siste liten de gangene jeg har glemt det.

Skrevet

Jepp. Skjønner. På den annen side slipper man uavhentede miliongevinster som triste damer som har brukt akkurat _de_ tallene på ordre fra sin døde mor påberoper seg å ha levert inn uten å ha kvittering....

Men syns også det har gjort det letttvint på andre måter, f.eks har jeg lastet ned norsk tipping til mobilen slik at jeg kan lever lotto derfra, så slipper jeg kø og hele greia, og kan levere inn i siste liten de gangene jeg har glemt det.

Det er lettvint for de som har tilgang på data, men de gamle kortene hadde muligheten for at pengene gikk rett inn på egen konto og ikke på spillkortet som nå.

Skrevet

Det er lettvint for de som har tilgang på data, men de gamle kortene hadde muligheten for at pengene gikk rett inn på egen konto og ikke på spillkortet som nå.

...men hvis man ikke har tilgang på data, så må man jo innom en kommisjonær for å spille, og da kan man jo bare passe på å overføre det som eventuelt står på spillkontoen til bankkontoen samtidig som man spiller. Det tar halvannet minutt. Maks.

Skjønner ikke helt problemet, men så er jeg litt vanskelig i dag...

Skrevet

...men hvis man ikke har tilgang på data, så må man jo innom en kommisjonær for å spille, og da kan man jo bare passe på å overføre det som eventuelt står på spillkontoen til bankkontoen samtidig som man spiller. Det tar halvannet minutt. Maks.

Skjønner ikke helt problemet, men så er jeg litt vanskelig i dag...

Er litt vanskelig i dag jeg også. Er bare irritert over at pengene ikke går rett inn på konto uten at jeg gjør noe og at norsk tipping ikke gir renter på spillkortet. Egentlig fungerer de som en bank som sparer og tar for seg rentepenger som skulle komme spillerene tilgode

Skrevet

Er nok ikke Norsk Tipping som får glede av disse rentene, men Buy Pas.

Skrevet

Er nok ikke Norsk Tipping som får glede av disse rentene, men Buy Pas.

Ok, trodde det var tippingen jeg. De har sikkert en avtale seg imellom som selskapet får goder av.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...