Gjest Vanlig månemåler Skrevet 29. oktober 2006 Skrevet 29. oktober 2006 Nå er det nok mange mannlige DOLere som må prøve, hehe. :-D Det er derfor vi ikke har sett de på en stund... ;o) LOL 0 Siter
Gjest Calóni Skrevet 29. oktober 2006 Skrevet 29. oktober 2006 Den reagerte på: - Tykt papir - Pose med svisker Den reagerte ikke på: - Tube med fuktighetskrem - Perleperson som er strykt - Vanlig kulepenn - Kulepenn med bamse hode på topppen - Mobiltelefon - USB-leding - Regningsblokk - Krøllete Kinderegg-bruksanvisning - Kule til PC-musa *prøver alt jeg ikke må reise meg for å få tak i* LOL! Det er bra du sjekker ut 0 Siter
Gjest Calóni Skrevet 29. oktober 2006 Skrevet 29. oktober 2006 Det er derfor vi ikke har sett de på en stund... ;o) LOL *humre* 0 Siter
Patsi Skrevet 29. oktober 2006 Skrevet 29. oktober 2006 Din er ekstra følsom, kanskje? Som reagerte på papir og sviskepose, mener du? Det er mulig det, hehe :-D 0 Siter
Gjest Vanlig månemåler Skrevet 29. oktober 2006 Skrevet 29. oktober 2006 Som reagerte på papir og sviskepose, mener du? Det er mulig det, hehe :-D _Min_ virker ikke med papir, i hvertfall. ) 0 Siter
Mista nikket Skrevet 29. oktober 2006 Skrevet 29. oktober 2006 Laptoper har et sånt lite felt hvor du fører fingeren over og bruker som mus. -Det- er touchpad Ok, nå skjønner jeg :-). Har stajonær jeg. 0 Siter
Gjest Vanlig månemåler Skrevet 29. oktober 2006 Skrevet 29. oktober 2006 *humre* Alle dol-data-guttene står på badet foran speilet med snoppen på touch-paden.. LOL 0 Siter
Patsi Skrevet 29. oktober 2006 Skrevet 29. oktober 2006 Alle dol-data-guttene står på badet foran speilet med snoppen på touch-paden.. LOL Hehe :-D 0 Siter
Mista nikket Skrevet 29. oktober 2006 Skrevet 29. oktober 2006 Alle dol-data-guttene står på badet foran speilet med snoppen på touch-paden.. LOL Lurer på om de har tatt med seg mobilen mens de gjør det 0 Siter
Gjest Calóni Skrevet 29. oktober 2006 Skrevet 29. oktober 2006 Det fungerer forøvrig også om jeg tar genserermet over hånda, men da må jeg bruke skikkelig styrke. Så det har vel noe med friksjon å gjøre...men fascinerende likevel. Iallfall når man sitter og skriver skoleoppgave og har stor trang til å gjøre alt mulig annet enn å skrive 0 Siter
Gjest Vanlig månemåler Skrevet 29. oktober 2006 Skrevet 29. oktober 2006 Lurer på om de har tatt med seg mobilen mens de gjør det Får ikke håpe det. ) 0 Siter
Mista nikket Skrevet 29. oktober 2006 Skrevet 29. oktober 2006 Får ikke håpe det. ) De kan jo la være å miste mobilen da 0 Siter
Åsemor Skrevet 29. oktober 2006 Skrevet 29. oktober 2006 Vær glad for at den bare reagerer på fingertuppene dine! Min reagerer nemlig på flagring fra genseren, så jeg har mang en gang klart å f.eks markere en hel tekst, ved et uhell, for så å fortsette å skrive og dermed slettet det som står... Eller sette markøren midt i teksten så alt blir tull. Eller klikke på nytt innlegg mens jeg holder på å skrive et svar. Var helt nødt til å deaktivere hele greia jeg. 0 Siter
Gjest Calóni Skrevet 29. oktober 2006 Skrevet 29. oktober 2006 Vær glad for at den bare reagerer på fingertuppene dine! Min reagerer nemlig på flagring fra genseren, så jeg har mang en gang klart å f.eks markere en hel tekst, ved et uhell, for så å fortsette å skrive og dermed slettet det som står... Eller sette markøren midt i teksten så alt blir tull. Eller klikke på nytt innlegg mens jeg holder på å skrive et svar. Var helt nødt til å deaktivere hele greia jeg. Au. Ja, det kan godt være jeg skal være glad. Men jeg vil vite hvorfor det er slik at den reagerer på den måten at jeg skal være glad! Hilsen filosofen 0 Siter
Gjest Vanlig månemåler Skrevet 29. oktober 2006 Skrevet 29. oktober 2006 Vær glad for at den bare reagerer på fingertuppene dine! Min reagerer nemlig på flagring fra genseren, så jeg har mang en gang klart å f.eks markere en hel tekst, ved et uhell, for så å fortsette å skrive og dermed slettet det som står... Eller sette markøren midt i teksten så alt blir tull. Eller klikke på nytt innlegg mens jeg holder på å skrive et svar. Var helt nødt til å deaktivere hele greia jeg. http://www.hifisentralen.no/cgi/yabb/YaBB.cgi/YaBB.cgi?board=offtopic;action=display;num=1142091934 Det skal gå an å justere en følsom touchpad. 0 Siter
Åsemor Skrevet 29. oktober 2006 Skrevet 29. oktober 2006 http://www.hifisentralen.no/cgi/yabb/YaBB.cgi/YaBB.cgi?board=offtopic;action=display;num=1142091934 Det skal gå an å justere en følsom touchpad. Jeg har lett mange ganger du... men det funker bra for meg å bruke vanlig mus, så jeg tror jeg fortsetter med det. 0 Siter
Gjest Vanlig månemåler Skrevet 29. oktober 2006 Skrevet 29. oktober 2006 Keinstein hadde svar på mysteriet. Se tråd om dol-drøm. Touchpaden virker elektrisk, og fingeren fungerer som jording, og virker best når fuktig. ) 0 Siter
Patsi Skrevet 29. oktober 2006 Skrevet 29. oktober 2006 Keinstein hadde svar på mysteriet. Se tråd om dol-drøm. Touchpaden virker elektrisk, og fingeren fungerer som jording, og virker best når fuktig. ) Hvordan virker min touchpad med papir/sviskepose imellom da? *skeptisk* :-) 0 Siter
Gjest Vanlig månemåler Skrevet 29. oktober 2006 Skrevet 29. oktober 2006 Hvordan virker min touchpad med papir/sviskepose imellom da? *skeptisk* :-) Papiret og sviskeposen var fuktig? 0 Siter
Patsi Skrevet 29. oktober 2006 Skrevet 29. oktober 2006 Papiret og sviskeposen var fuktig? *kjenne etter* Ikke følbart for mennesker da i såfall. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.