Gjest Vanlig månemåler Skrevet 29. oktober 2006 Skrevet 29. oktober 2006 *kjenne etter* Ikke følbart for mennesker da i såfall. Vi burde blitt forskere! LOL Nei, det gikk med min plast også(tynn) 0 Siter
Gjest Calóni Skrevet 29. oktober 2006 Skrevet 29. oktober 2006 Keinstein hadde svar på mysteriet. Se tråd om dol-drøm. Touchpaden virker elektrisk, og fingeren fungerer som jording, og virker best når fuktig. ) Hm...finner ikke den tråden om DOL-drøm, jeg... 0 Siter
Gjest Vanlig månemåler Skrevet 29. oktober 2006 Skrevet 29. oktober 2006 Hm...finner ikke den tråden om DOL-drøm, jeg... Den er på 100 nyeste 0 Siter
keinstein Skrevet 29. oktober 2006 Skrevet 29. oktober 2006 Den reagerte på: - Tykt papir - Pose med svisker Den reagerte ikke på: - Tube med fuktighetskrem - Perleperson som er strykt - Vanlig kulepenn - Kulepenn med bamse hode på topppen - Mobiltelefon - USB-leding - Regningsblokk - Krøllete Kinderegg-bruksanvisning - Kule til PC-musa *prøver alt jeg ikke må reise meg for å få tak i* Prøv med pizza, med skinke og med pepperoni. 0 Siter
Gjest Vanlig månemåler Skrevet 29. oktober 2006 Skrevet 29. oktober 2006 Prøv med pizza, med skinke og med pepperoni. LOL Prøver du å lure oss til å *grise ut* hele pc-n? Din skøyer! Si fra når du har testet ut *snoppen* *vente, vente* ;o) 0 Siter
Patsi Skrevet 29. oktober 2006 Skrevet 29. oktober 2006 Prøv med pizza, med skinke og med pepperoni. Vel, _der_ går grensa! *nok er nok* ;-) 0 Siter
Gjest Vanlig månemåler Skrevet 29. oktober 2006 Skrevet 29. oktober 2006 Prøv med pizza, med skinke og med pepperoni. *trekker tilbake grovt forslag til testing* Unnskyld. 0 Siter
Patsi Skrevet 29. oktober 2006 Skrevet 29. oktober 2006 Hm...finner ikke den tråden om DOL-drøm, jeg... Den ligger på Meldinger. 0 Siter
Gjest Calóni Skrevet 29. oktober 2006 Skrevet 29. oktober 2006 Den ligger på Meldinger. fant den nå. Fascinerende 0 Siter
Gjest Vanlig månemåler Skrevet 29. oktober 2006 Skrevet 29. oktober 2006 fant den nå. Fascinerende Vi var på rett spor hele tiden, men tenkte ikke på elektrisitet. Bra at keinstein oppklarte saken. Det var gøy også, med all testingen. ) 0 Siter
keinstein Skrevet 29. oktober 2006 Skrevet 29. oktober 2006 LOL Prøver du å lure oss til å *grise ut* hele pc-n? Din skøyer! Si fra når du har testet ut *snoppen* *vente, vente* ;o) Jeg har ikke. Pad altså. 0 Siter
keinstein Skrevet 29. oktober 2006 Skrevet 29. oktober 2006 *trekker tilbake grovt forslag til testing* Unnskyld. Kåre Konradi sin kanskje. 0 Siter
Gjest Vanlig månemåler Skrevet 29. oktober 2006 Skrevet 29. oktober 2006 Jeg har ikke. Pad altså. Du har lasermus, som du snakket så godt om? ) 0 Siter
Patsi Skrevet 29. oktober 2006 Skrevet 29. oktober 2006 Kåre Konradi sin kanskje. Kanskje det var testing av touchpad han egentlig holdt på med på alle disse bildene? 0 Siter
Gjest Vanlig månemåler Skrevet 29. oktober 2006 Skrevet 29. oktober 2006 Kanskje det var testing av touchpad han egentlig holdt på med på alle disse bildene? Nei, han skulle bare teste ut kameraet på sin nye mobil, og hadde glemt å ha igjen smekken. Tror ikke det var hans mening å fotografere snoppen. 0 Siter
Gjest Calóni Skrevet 29. oktober 2006 Skrevet 29. oktober 2006 Vi var på rett spor hele tiden, men tenkte ikke på elektrisitet. Bra at keinstein oppklarte saken. Det var gøy også, med all testingen. ) Ja, DOL er effektiv sysselsetting 0 Siter
keinstein Skrevet 29. oktober 2006 Skrevet 29. oktober 2006 Du har lasermus, som du snakket så godt om? ) Jeg har ikke råd, siden jeg har kjøpt ny bil. Jeg måtte til og med kjøpe en brukt tannbørste. 0 Siter
keinstein Skrevet 29. oktober 2006 Skrevet 29. oktober 2006 Kanskje det var testing av touchpad han egentlig holdt på med på alle disse bildene? Han lette etter en potetskreller han kunne putte den i. 0 Siter
Patsi Skrevet 29. oktober 2006 Skrevet 29. oktober 2006 Nei, han skulle bare teste ut kameraet på sin nye mobil, og hadde glemt å ha igjen smekken. Tror ikke det var hans mening å fotografere snoppen. Jeg går for touchpad-teorien. 0 Siter
Gjest Vanlig månemåler Skrevet 29. oktober 2006 Skrevet 29. oktober 2006 Jeg har ikke råd, siden jeg har kjøpt ny bil. Jeg måtte til og med kjøpe en brukt tannbørste. *LOL* _Så_ kostbar er vel ikke en lasermus! Hva slags mus har du, da? ) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.